Saturday, November 15, 2008

Tragedi November - part six

Rasa mcm ada sambungan lagi.. erm selagi blom dpt "myviva" selagi itula ada perkembangan terkini berkenaan kes nie.. huhu layankan ajo la yer..

Ari rabu lepas akak polis kt tempat saya nie bawa saya ngn nurul g jumpa ngn sarjan trafik.. selama keja kt opis saya nie xpenah saya tau pasal polis trafik pun sebenarnya ada kt cni.. huh begitu besar jugak rupanya opis saya nie! mmg x tau menahu langsung.. yg tau opis saya pastu kantin ajo.. hiks

Ok weols berdua follow kak leha g sayap kanan.. bangunan nie ada sayap k.. tu pasai panggil sayap kanan

sambil jalan ke ctu sambil bergambar perasan..lalala

nie la kak leha akak polis yg nk tolong temukan weols ngn Sarjan trafik tu.. erm sebenarnya saya yg mintak tolong kak leha nie temukan saya ngn dia coz saya nmk tanye bab2 kesalahan langgar melanggar nie.. adakah betui saya yg bersalah?? tu yg saya nk tau sangat.. bkn apa kalo saya salah saya redha tp yg penting saya nk puaskan ati saya.. nk jawapan yg sebenar-benarnya..

hah yg ada arrow tula sarjan trafik tu.. namanya Sarjan Othman.. sama nama ngn arwah ayah saya la.. :D saya xberani nk snap gambo dia depan2 samar pon jadi la yer.. bkn apa takut beb.. nengok muka cam garang.. tp sebenarnya ok saja..

Weols tanya bermacam2 soklan kt dia.. alhamdulillah puas ati la kan.. tp xpayah la saya cite suma kt cni yer.. apa yg pasti dah termaktub kami yg salah k.. so x usah nk panjang2 cite silalah bayor saman tu nanti.. uhuhu xrela..

sempat jugak saya mencurik2 amek gambo kt dalam bilik sarjan nie.. dan perkataan yg terpampang kt dinding sarjan nie mmg menarik perhatian saya.. dalam maknanye tu kan uols? :D

dan inilah dia keratan akhbar berkaitan kesalahan jalan raya yg di tampal oleh sarjan Othman.. sempat jugak la saya dok baca skit.. tajuk aja la yer..

Lepas dah puas ati dok tanya macam2 kan.. weols mintak diri g pun dah masa rehat nanti lambat pulak sarjan tu nk g makan.. al maklumlah weols nie kalo dah dapat borak mcm2 nk tanya.. tima kasih yer sarjan dapat pahamkan weols nih!! pasni tau la apa nk buek..uhuhuhu

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site