Monday, November 17, 2008

Lalala kerjalah

Untuk pengetahuan uols saya ada bengkel pulak minggu nie.. isnin-rabu (17 -19 nov) kt petaling jaya.. yg pastinya saya xdapat bukak blog nih!! kt cne xde tenet.. huhu sengsara nya..

So saya tinggalkan siap2 entry nie utk tatapan saya dan uols k..

Uols bosan ker apa ker? saya lagi la bosan... haha meh jenguk saya wat keje.. posing jer lebeh.. keje nya kureng.. hahaha

muka seriyesss tu bila wat keje..

bila dah sedar ade kamera yg menghala cepat2 senyum..

saya wat ape?? ngh pasang projektor ngn laptop tu haa... nie la keje saya..

layan la kesengalanku.. :P

peace.. x abes2 keje xciap posing jer lebih.. udah udah jgn amek gambo saya lagi!! hikss

ok last day jugak.. weols dah check out time nie.. dah nk balik k..

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site