Tuesday, November 25, 2008

Makan di Taman Warisan Pertanian


Weols nk g makan kt taman warisan, putrajaya..

Kebetulan kemarin saya ada urusan di putrajaya jadi lepas settle sume keje dah waktu lunch saya ajak nurul n abg takim g singgah makan dulu.. perut dah berbunyi riang.. so alang2 memang teringin nk singgah makan kt tempat ni..

"ok set" kata abg takim
weols apa lagi trus berdesup ke taman warisan...

sempat jugak saya snap pic nih..

pemandangan dari luar taman warisan.. bagi yg dah biasa ke tempat nie specially org kt putrajaya nun mesti xheran kan.. saya aje perak cket.. uhuh

ok meh kita snap sana sini..

tangga menuju ke medan makan.. naik atas nie yer.. tempat makan nye kat atas tu

tu dia ramainya umat.. entah ada tempat duduk ke idak nih? :D

-muka ku pucat kan? nape ek? hurm-

trus order makan dulu.. mmg ramai la orang2 putrajaya time nie.. berduyun2!! depa nie xda tempat makan lain ke?? hikss

blakang tu ada pokok pisang..

menu pilihan weols..

punya la susah nk cari port makan.. akhirnya weols duk kat pangkin nie aje.. kt tempat gerai2 buah-buahan nie.. senget2 duduknya..

hambek ko makan x henggat

blurrppp.. erkkk kenyang alhamdulillah.. siap tapau roti john bawak lik opis g untuk kawan2.. :D

3 comments:

honeysour's blog said...

alahaiii..makan kat warisan tak ajak ponnnn..

padahal belakang opis nana jerk tau...

huhu..

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

ila, x ajak pom....
hik2...

JIVEBUMZ said...

la yeke blakang opis korang??

ala akak xtau..huhu

k lenkali ek kalo akak dtg ctu g akak roger kowang ek! hee

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site