Sunday, November 16, 2008

Dinner hari kualiti

Weols dah ciap2 pakai baju lawa2 utk mlm dinner tu.. tema pakaian adalah batik.. hentam aje la baju batik apa pun yg ala-ala sesuai gitu..

terpancar kegumbiraan di wajah weol al maklum sajalah nk mkn pree kan.. pasti mkn sepuas-puasnya kejap lagi.. :D

dalam lift pon jadik! alahai besa la kan kalo dah suka bergambar xkisah la kt mane2 pun nk gambar jugak kan?

ok inilah tempat dinner tu.. kayangan ballroom.. nama pun dah gempak kat dalam tu xtau la macam mana rupanye.. :D

weols sedang menuju ke kaunter pendaftaran..

kasi posing dulu la kan.. saya dan za gambar kt belon2 cantek tu..

sebelum masuk dalam dewan makan tu weols kene daftar dulu.. nie untuk cabutan bertuah tp xtau la saya nie bertuah or idak.. uhuhu payah nk dapat la..

sebelum masukkan ketas nama saya dalam kotak nie kene doa doa dulu yer mudah2an dapat adiah..amin amin..

manyaknye adiah tu harap2 dapat la satu karang.. hiks berangan dulu..

nie adiah untuk cabutan bertuah..

nie pulak sijil untuk pemenang2 bertuah malam ini.. sapa yg tersenarai sebagai yg terbaik2 aja dalam jabatan yg akan terima yer.. saya dah tau sapa yg akan dapat coz saya yg wat sijil2 nie sume.. :D

kasi can la saya amek gambo dulu ngn sijil nie sebelum majlis bermula yer.. :P

masa nie awal lagi so xpenuh lagi meja2 nie ngn tetamu jemputan..

saya ngn nurul.. dah bape kali tukar meja dah masa nie.. nie meja yg ke 3 weols pilih tau.. saja la kan dah sampai dulu rambang mata lak nk pilih meja..

muka yg kelaparan menunggu tetamu VIP lambat beno rasanya..

geng makan saya..

dah stat acara makan.. saya amek kek dulu.. ngidam nie.. pasni nk makan nasik, spaghethi, rojak.. bla bla.. manyak nie.. :D

blurrrppp kenyang giless.. manyak betui saya mkn malam nie tau... nafsu serakah apakah ini??

acara penyampaian adiah plak.. hehe saya antara pemenang bertuah mlm ini di sampaikan oleh setiausaha kerajaan negeri selangor Dato' Ramli.. tp bukan cabutan bertuah tau! susah nau nk dapat.. erm nie adiah yg saya wat sijil tula malu nk cakap pasal pe saya dapat.. biarla rahsia.. kuang kuang kuang

aisey sompat lagik yer.. nie adiah yg saya dapat td.. lalala

1 comment:

honeysour's blog said...

waaa...dapat hamper..nak jugakkkk...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site