Friday, November 7, 2008

Kenapa saya x updet blog?

Kenapa?? kenapa saya x updet blog nie???? saya amat rindukan blog saya nie.. tp arghhhh

K la meh saya cite sikit2 kt uols.. tp uols nak tau ker? huhu berat jugak nk saya ceritakan di sini tp memandangkan ini blog saya.. saya ada hak sepenuhnya ke atas blog nie so saya punya suka nk tulis apa2 story kat dalam nie kan.. nama pun blog syok sendri.. uhuhu setelah di pikirkan berkali-kali...

Last saya updet ari rabu kan.. biasanya saya akan updet waktu malam jarang la saya nk wat waktu opis keje2 nie coz keje hakiki saya makin bertambah.. blog nie hanya waktu malam aje saya akan karang or reka apa saja story yg terlintas di kepala nie.. bergantung kepada faktor kerajinan dan story apa yg ada..

Mak ai panjang la pulak mukadimah nya.. :D ok la saya cite pelan2 yer.. kalo sapa nk follow.. follow la kalo xnak xpela.. sekadar luahan rasa dan perjalanan hidup saya.. huhu

hatiku bercampur baur.. gembira dan sedih silih berganti...
Ya Allah Ya Tuhanku kau kuatkanlah semangat hambamu ini untuk menempuh segala dugaan mu.. Amin

Next entry plzzzzz...

1 comment:

Shemmi said...

apa dia...nk tau nk tauu.....

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site