Monday, November 17, 2008

Makan dan terus makan

Erm entry kali ini adalah pasal mkn aje uols.. dah mmg saya suka makan jadinya peluang untuk mkn pree nie jangan di lepaskan begitu saja.. cewahhhh

Masih lagi cite kt Quality hotel tu uols.. saya nk tunjuk pic makan2 kat sana yer.. meh zasssttt

sepanjang berada di sini perut saya xhenti2 makan.. sebat aja makanan apa yg ada.. xde nk kontrol2 g dah.. g pon dah lama saya x g kursus ataupun seminar kt hotel2 nie.. dan nie lebih kurang cam balas dendam jugak la.. yihaaa

hah tgk tu!! teruja x??

erm nie lagi..

pelbagai pilihan ulam-ulam kampung..

desert istimewa..

nie saya punya.. sampai dah xmuat pinggan dah sebenarnye.. :D

posing cket..

kwn saya cik salmi tengah konpius nk amek yg mana satu dulu..

dorang nie nampak aje saya nk snap gambo dorang kan? hee

nasik saya jugak ari seterusnya xhengat lak.. hee

dan gambo saya lagikkk.. jgn sakit ati yo..

saya punya lagikkk..lalala

cik salmi punya..

ok lastly ari terakhir makan pasti mkn habis-habisan..

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site