Tuesday, November 11, 2008

Di saat daku berduka

Sabtu 8 November

Maaf yer uols mgu lepas mmg saya xda mood langsung untuk hapdet blog saya nie.. jadi entry saya ala ala flash back gitu.. ok demi uols yg sudi menatap blog nie dan jua kuarga di kampung.. jgn riso2 yer saya udah kembali seperti dulu.. yea yea (sambil guling2 atas tilam) hiks..

Di saat daku berduka ada insan yg sudi menjadi peneman setia.. cewah.. ayat puitis xtahan!! erm saya nk ucapkan berbanyak trimas pada en bob yg sudi memberi kekuatan pada diri ini untuk terus berjuang menghadapi apa saja dugaan yg mendatang.. thanxs yg laling.. :D

malam tu en bob bawak saya g makan kt kampung baru.. kali nie bukan kt ROSDET tp kedai depan rosdet.. boleh tahan jugak kedai makan nie.. ada mcm2 menu.. tp saya lupa pulak nama kedai nie.. nti kalo saya g lagi saya btau nama kedai nie ek! kalo nk makan masakan thai ada, indon ada, western ada.. macam2 ada la.. kedainya pun selesa toilet pon bersih wooo..

muka ku yg sedang bersedih lagi masa nie..

tp masih mampu tersengih gitu.. :D

orange juice nie saya yg punye k..

nie pulak air nescafe tarik en bob punye..

weols nk makan2 ala western pulak.. saya cam besa mmg peminat setia spegheti.. nama penuh nye spegheti bolognise..

makanan tambahan weols.. fries..

en bob order chicken chop..

Hurm so aritu lepas makan2 weols asyik cite pasal masalah saya tu la kan.. sampai la balik dok cite cite lagi.. benda yg sama.. dan kami dapat wat beberapa keputusan bersama.. alhamdulillah semoga semuanya berjalan lancar.. amin

6 comments:

Dyana said...

ermm...smoge tabah mghadapi dugaan ini yer akak...stiap org..ade mslh msing2...cume bgntung pd dri kite utk myelesaikn nye...kn?..

Unknown said...

tula pasal dugaan nie la yg rasanya agak berat jugak dlm idup ku..
insyaallah akak akan tabah menghadapinya.. doakan akak yer..

PerantauSepi1306 said...

semoga segala masalah dapat ditangani dengan baik oleh sis yeah... take care and hope you are lil bit happier now :D

akmaliz@r said...

salam....ila...blog hang penuh ngan gambar hang tol....

Unknown said...

perantausepi: time kasih akak perantau sepi.. luv u muuaahhh

amal: yela kak dah blog saya musti penuh ngn muka saya..muahahahaha

Unknown said...

dyana: thanxs tau dyana.. mudah2an akak akan tabah menghadapi segala-galanya..amin

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site