Sunday, November 16, 2008

Jom check in dulu yukkk

Minggu lepas ari rabu sampai jumaat saya g seminar kan? so saje la nk cite sket pasal kisah2 kt Quality Hotel tu kan.. erm kita mula sket2 yer..

Saya sebilik ngn member saya dia dah check in dulu.. dia amek kunci pastu balik opis plak.. saya masih di opis gi petang tu kan.. g lewat cket g pon saya xda terlibat ngn apa2 persiapan untuk diner jabatan pada malamnya.

saya amek kunci dulu daripada roommate pastu trus gerak ngn kengkawan lain yg nk tumpang bilik saya sekejap untuk bersiap2 nk g diner malam tu..

ok dah sampai yer.. bilik bleh tahan lawa jugak.. dan selesa gitu.. tu sume geng makan saya untuk diner jabatan yer..

oh sedapnye baring.. kasi can saya landing dulu yer.. :P muka penat sehh

sampai aje trus campak barang2 atas katil dulu..

close up pemandangan bilik ku ini.. cewah perasan cam bilik sendiri lak yer.. ala 3 ari 2 malam tau jadi bilik sendiri.. :D

meh nengok pemandangan dari luar tingkap bilik hotel nie.. saya dok tingkat 18 tau! gayat nih.. tinggi tui..

keta dah xbanyak petang2 nie..

ok saya nk gosok baju pastu nk ciap2 g diner pulak.. jumpa dalam entry seterusnya.. adios

1 comment:

honeysour's blog said...

syoknyer g seminar kat hotel plak tu...hihikhik

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site