Tuesday, November 18, 2008

Ponteng sekolah ker

Nie budak ponteng sekolah!! aiiyarkkk ponteng ape? kan ker skg nie dah coti sekolah.. yea yea.. kalo saya la masih bersekolah lagi maka sayalah orang yg paling gumbira... yela xpayah g sekolah xpayah wat keje sekolah... huuurreeeyyyy

Kak Ju singgah jap umah saya balik daripada g intekma resort tu.. nk transfer gambar katanye.. mintak tolong saya lor.. so sempat saya kandid gambo si Fatin ngh kusyuk men game online nie..

memang leka la dak nie men game tu.. x dilayannye saya nie..

tgk tu saya amek gambo pun dia wat dek aje..

budak2 zaman sekarang kan mana layan tv dah.. layan tenet pulak..

hah sedar pun ko yer fatin.. ok tamat entry merapu ku ini.. hahaha

3 comments:

Eita said...

langsung di tak pasan khusyuk bebenar :)

Ana Lyana said...

mmg pon..adik nana si ika tu pon kalau dapat main game..aiiyyaarrrkk..susah nak suh stop..

Unknown said...

eita: mmg kalo dapat pc mmg camtu la gayanye..

honeysour: budak2 skg mmg camtu kan xnak main pondok2 dah..hee

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site