Wednesday, November 5, 2008

Manisnya kenangan itu

Saja nk taruk entry konvo jugak.. jeles nengok honeysour punye entry arinie... hehe kite pun terasa macam baru aje lepaih konvo.. :P

Hampir setahun masa berlalu.. mmg indah kenangan itu.. mmg tidak dapat di lupakan la.. saya rasa uols pon sama gak kan? tp nie gambo konvo saya yang ke 2 tau.. masa nie wat diploma it.. sebelum tu saya wat sijil dulu.. gambo sijil xdak pulak dalam pc nie nanti kalo ade saya tempek kat cni gak ek.. saja la kan ala2 mengimbas kenangan lalu..

Teringat zaman belajar kat PUO dulu.. saya g kelas ari2 kayuh basikal tau.. sewa rm 10 sebulan.. jarak umah ke Poli xda la jauh sangat tapi berpeluh la jugak kalo jalan kaki.. better saya naik basikal kan.. best sangat masa belajar dulu.. tp saya belajar setahun aje kt PUO sebab saya hanya wat integrasi means sambungan daripada sijil 2 tahun.. dan kalo nk wat diploma setahun aje.. camtu la saya nie xpandai sebab tula xmasuk unibesiti.. huhu

Tp xpe peluang masih terbuka untuk saya menyambung pengajian ke peringkat yg lebih tinggi.. insyaallah.. (ini juga satu doa) mudah2an.. uols pon doakan untuk saya gak ek.. amin..

saat neves menerima diploma.. walaupon dah 2 kali konvo tp ketaq ketaq tu masih ada tau uols..

tahniah..tahniah untuk diriku :P

Bersama rakan seperjuangan dari kiri ila, amri kun, md rod, nina, ilah n madno

saya xde dalam nie.. masa nie saya xjoin ngn dorang.. saya ngn En Bob.. huhu korang xajak..

Walaupun sudah setahun masa berlalu tp yg penting kenangan ini akan sentiasa tepahat dalam memori ku.. cewah.. dan mudah2an kalian juga berjaya dalam apa jua bidang yang di ceburi.. amin

5 comments:

masviona said...

errmm..perasaan yg sungguh indah kan time konvo nih susah betol nk ungkap ngan kata2 kan

JIVEBUMZ said...

mmg best dan indah kan kenangan itu.. rasa nak naik pentas lagi la...

honeysour's blog said...

kan kak ila kan...huhu..

rindu wooo...

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

ooo..

konvo politeknik camtu yerrr..
warna baju sama jer ek?
sori xpenah g konvo poli la....

ila, mcm nak gak tyg gambo konvo...tp malas nk belek elbum..hik2

JIVEBUMZ said...

Honeysour: aah kan nana rindu bangat..

Irni: aah saya konvo poli jer bkn unibesity..
baju kaler cream tp dlm gambo nengok same je la kan.. hiks

ala irnie tayang jela bleh gak ila cuci mate ckali..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site