Monday, April 12, 2010

Pencarian stokin

Opss kawen jibam semakin giat...

Dawai untuk buat bunga telur stokin dan dip dah siap di pintal2 oleh kak rose and the gang..

cuma dip jer blom beli lagi... aritu dah cari kat area shah alam tapi kaler yang aku nak tu tak de.. sedih..



Kak rose kate beli kat klang lah.. mest ada katanya.. so aku beli stokin jer dulu..

nasib baik ade.. kalo tak de memang nak kena kedai nie..huhu memang nak kene orderlah.. apo lagi!

akhirnya dapat beli ini sajork.. dip, tinner dan lain2 akan dibeli kemudian hari loh..

sekian... :)

caiyok2 tak lama dah lagi..

8 comments:

::Nur Fazlyna Marlyssa:: said...

wah2..semakin sibuk membuat persiapan yep. go go chaiyok!!!

JIVEBUMZ said...

fazlyna,
tengah bersemangat neh
chaiyork 2x!! hihi

honeysour's blog said...

wahh..tak sabar ni nk tgu hari bersejarah kak ila....

JIVEBUMZ said...

honeysour,
nana datang lah nanti..kalo ade nana baru ler bertambah2 meriah rasenye!

Hayati said...

k.ila..nak tempahh gak le dekat kak rose 2....uwaaa,cantikkk.

JIVEBUMZ said...

yat,
oit bawak bersabo tgu ur turn loh :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

weee.....date bilerr..?? nk mark calendar kak..

JIVEBUMZ said...

princess N,
hikhik saje bagi N suspen lebih..ok nanti akak bitau yer tunggu n3 nye

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site