Monday, April 12, 2010

i MISS u


Dah seminggu aku kehilangan...
Tatau mana letaknya..
jatuh ker? dah puas carik tapi tak jumpa jugak..
uwaaaaa mana ko wahai rantai tangan @ gelang... i miss u loh!

9 comments:

ChiLaBaey's said...

Mesti ada kat hujung katil tu, cuba Jibam tengok.... hehehehe..... :)

'ainrahimin said...

bila akak nak kawinnya?

atty's said...

kalo ade kat dlm umah ..mesti jumpa nanti..

JIVEBUMZ said...

chilabaey's,
masalahnye jibam tak de katil! uwaaa kesian kan haha

ainrahim,
erm erm tunggu la nanti akak kabo kabo kan yer

atty,
masalahnye tak de dalam umah kak..mybe dah terjatuh kat mana2 huhu

Hayati said...

hehe...itu x pe lagi, jgn yg dekat jari udah le...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alamak...nk gelang baru laa tuh..hihihi

JIVEBUMZ said...

hayati,
oit yg dekat jari tu cayang lebey tu!

princess N,
tu kire hint2 nak dapat gelang baru ler kot eheh

ChiLaBaey's said...

Kalau macam tu, pasti di hujung tilam.... hehehehe... ada tu, terselit kat mana2... tips untuk mencari barang... jangan mencari dalam keadaan cemas @ panik pasti tak jumpa sebab syaitan suka buat kerja menyorokkan barang dan sebelum mencari tu baca ayat Kursi dahulu sebanyak 3 kali atau semasa mencarinye... kalau tak jumpa juga maknanye ia berada di kawasan lain.... :) Kesian Jibam takde katil... takpe tak lama lagi adalah katilnye tu.... hehehehe... :)

JIVEBUMZ said...

chilabaey's,
ops bagi tips lagi tu... bagus gak tips nie.. dah puas jibam cari dalam keadaan tenang dan panik langsung tak jumpe.. huhuhu

maknanya tak de rezeki jibam la kan.. pasrah :)

ececece ade katil?? wooo best2 dah lama sangat tido atas tilam jer nie :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site