Wednesday, April 14, 2010

Contest: SukmaOn9Shop 1st year GIVEAWAY

Jom kawan-kawan blogger kita sama-sama join contest nie! Contest nie anjuran http://sukmaon9shop.blogspot.com hadiahnya lumayan buk.. adiah tudung!!! weeee aku suke suke sukeeeee


Berita baik pertama untuk teman-teman blogger.

- Menangi beberapa helai tudung An-Nurul Printed/Plain Exclusive TERBARU yang bernilai hampir RM200.

- Kamu semua hanya perlu membuat satu (1) entry yang bertajuk SukmaOn9Shop 1st year GIVEAWAY. Tarikh tutup dilanjutkan sehingga 12 Mei 2010.

- Kamu boleh bercerita apa saja mengenai SukmaOn9Shop dari segi produk, perkembangan @ apa saja tetapi jangan lari dari topik ya. Hehe.

- Berikan pendapat/ide/komen mengenai SukmaOn9Shop.

- Kamu juga perlu menjadi Fan di FACEBOOK (klik link)

- Letakkan banner SukmaOn9Shop di tepi blog anda. (copy paste banner)


- Akhir sekali, letakkan link laman web terbaru di hujung entry www.sukmaon9shop.com.

- Pemenang akan dipilih secara Lucky Draw (of course kita pilih beberapa entry yg the best of the best) dan jika berjaya, hadiah2 yang akan kamu terima adalah spt berikut :

~~Hadiah pertama : 2 helai tudung An-Nurul
Printed Exclusive Terbaru bernilai RM90.
~~ Hadiah kedua : Sehelai tudung An-Nurul Printed
Exclusive Terbaru bernilai + An-Nurul Plain
bernilai RM70
~Hadiah ketiga : Sehelai tudung An-Nurul Plain
awning Thai Silk bernilai RM35.

kalau dah selesai, hantarkan entry kamu yang gempak2 itu sebelum atau pada 12 Mei 2010 @ s.sukma@gmail.com berserta :


1) permalink untuk entry SukmaOn9Shop GIVEAWAY kamu. (Cth :http://sukmaon9shop.blogspot.com/2009/07/mahani-black-pearl-limited-editions.html)
2) Nama penuh & nama di Facebook :
3) No H/P & Alamat : (untuk dihubungi & penghantaran hadiah jika kamu terpilih sbg antara pemenang nanti)
4) Jangan lupa untuk tinggalkan jejak di ruangan komen ya :)


Ok meh sini aku nak cerita pasal...


SukmaOn9Shop 1st year GIVEAWAY


Pertama kali berkenalan dengan sukmaon9shop.. merupakan pemborong tudung mahani dan an-nur.. aku baru jer jadi Fan di Fasebukk beliau.. dan juga telah menjadi follower di blog beliau.. terpegun dengan koleksi tudung2 ariani eh cilap tudung Mahani dan an-nurul.. cantik2 weh! Material yang digunakan terdiri daripada Original lycra dan awning thai silk tu.. aku memang suke dengan tudung yang pakai awning thai silk.. sebab apa? awning thai silk tu bila pakai nampak kemas jer.. pastu tahan lasak.. tak de kemek2 muka pon nampak menten cun gitu.. eheh


Koleksi di blog beliau sangat menarik dimana terdapat pelbagai pilihan dari segi warna dan corak. Pendek kata macam2 ado! sesuai dengan segala warna baju anda.. Anda boleh membeli secara online mahu pun secara C.O.D (cash on delivery) tapi untuk pelanggan sekitar KL dan Damansara jer yer... oh yer boleh la aku terjah nanti dekat Damansara Utama, kelana jaya dan subang. (weekend only) manakala hari biasa dekat Menara Rebung TM Pantai Baharu, Bangsar (9.00 am to 6.00 pm- weekdays only)


Harga tudung-tudung kat sukmaon9shop adalah berpatutan dan mampu milik.. apa yang penting produk beliau adalah 100% berkualiti.. Semoga perniagaan sukmaon9shop akan lebih berkembang maju dimasa akan datang yer. Untuk keterangan lanjut boleh terjah ke laman web beliau di http://www.sukmaon9shop.com/

2 comments:

Sukma SuKkma said...

Salam

Hi Ila,

Terima kasih atas penyertaan kamu ya. Saya akan update senarai pemenang-pemenang selepas 12hb Mei 2010. Harap2 kamu salah satu di antara pemenang. Hehe..Buat masa ini, teruskan dengan SukmaOn9Shop.com.Thanks :)


Regards,
Sukmasary Suherman
www.sukmaon9shop.com
thesandandfoam.blogspot.com

Unknown said...

sukma,
Tengkiew :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site