Thursday, April 29, 2010

@ dengkil sabtu dan ahad lepas

Sabtu lepas...

aku terkejut sangat weh sesuatu telah berlaku... yang mana sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke longkang jua.. benda yang disorok2 akhirnya ketahui orang juga... ohohoho tak pela itu ko punya pasal lah.. pandai makan pandai simpan ok!

dah melalut ke laut pegi nye..haha

ok nak citer ape yer... hurm gini aku kan dah marah2 ngan SOMEBODY tu kan.. dalam masa yang sama aku memang nak pegi umah akak aku kat dengkil tu nak anto kain ela yang aku belikan untuk sume akak2 aku sempena my wedding days tu.. amboi detail aku citer suma no!

macam biasa kalo ke mana2 kitorang mesti bersama.. wajah2 wajib kesayanganku... sementara blom kawen nie la aku nak kuar ngan dorang puas2.. pasni dah tambah lagi sorang.. sape? en bob aku laa..

sampai bandar baru bangi kitorang menyinggah jap kat billion... kak ju nak beli ole-ole untuk kak simah di dengkil nun.. ate nak datang umah kakak sendiri jangan dengan tangan 0 plak..

semangat nak masuk billion dorang nie..hihi

masuk kojap jer.. sofea dah merenggek2 manja.. tak biase la tu dalam tu kan bising ngan lagu2 pe tah.. budak2 mana suke.. weols cepat2 amek barang dan bayar sume.. kuar dan makan aiskerim kat depan kete sapa ntah hihi


pastu terus g umah kak simah...

esoknya kak simah masakkan ikan siakap sweetsour spesel punyo! haha tetiba cerita bab makan plak dah...


sampai sekarang aku dok teringat2 ikan siakap tu! tak bleh lupa sedappp sangat..

"kak simah, nanti masakkan lagi yer!" ohohoho

malam tu tido sana.. malas nak balik umah sewa yang tutttttttttt itu

ahad petang gerak balik s.alam.. seblom balik singgah melawat anak buah aku kat smka bandar baru salak tinggi ke hapa acik terlupa lak nama skolah dia..

ambil gambar bersama keluarga.. saja suka2 maklum ler blogger tegar katanya tu yang dok ambil gambar sini sana..


sofea dan najwa..

gambar keluarga..

mereka..

bersama haku..lalalala

dan sofea ku cayang..

oit oit apa benda aku merepek nie.. korang layankan ajelaa.. orang yang nak kawen memang macam nie kot.. otak tak brapa nak center..muahahahaha

adios!
*aku malas nak cek balik apa yang aku tulih sume nie..lantak laa huhu

3 comments:

said...

sabtu baru2 ni yanie pi bangi gak...servis kete...

ehhehe..bila kenduri akak?

jangan lupa jemput yer

Unknown said...

yanie,
yeke? tak terserempak plak kan..eheh cam pegi kedai servis keto..

kenduri lagi 2 bulan yunk nanti akak jemput eh

Elya Roza said...

tak mo marah2..cepat tua nnt :D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site