Thursday, April 1, 2010

Langgar pantang?

Pepagi tadi za opismate aku sms ajak g brekpest kat restoran gembira.. ala dekat seksyen 3 tu jer tak jauh ngan opis nih.. sape tau? sile angkat tangan..

Kebetulan weols memang dah lama tak makan roti telor.. kat kantin bawah nie plak dah lama tak de buat roti telor.. kira cam dah ngidam2 gitu ler nak pekena roti telor.. auwwww berapa banyak tulis roti telor da..hikhik

kire cam ngidam roti telor lah weols berdua nih! adeiiii musnah diet haku :P

kalo dah order roti telor wajib ler order teh tarik kaw kaw punye... kalo tak de teh tarik maka kureng sket seleranye.. :P

za dengan roti telor nye.. tak sabo2 dah nak makan tu..

dan aku... tak bleh tahan maa... roti telor + teh tarik kaw kaw punyo

blurppppppp abes licin weols sebat



tak makan ngidam dan makan nyesal pulak.. cemana mau kurus nie?? uwaaaaaa

dah terlanggar pantang huhu


6 comments:

honeysour's blog said...

uit uittt..kak ila bukan dah mmg kurus ke..jgn nk ngengade nk diet lak ek....

JIVEBUMZ said...

honeysour,
alaaa nak kurus lagi dah bam bam la sekarang..huhuhu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

same2 laa kite musnahkn diet..huahuahua..

CikPuanMiera said...

salu ke mane2 bertiga..
skg da berdua :p

JIVEBUMZ said...

princess N,
huuu musnah akhirnya.. jom erobik! tetiba jer

JIVEBUMZ said...

cik puan miera,
aah la baru pasan kan.. dulu ade mak buyung sekarang mak buyung dah bersalin tinggal ler berdua huhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site