Monday, April 26, 2010

Aku, kau, dia mereka dan panglima

Gambar kenangan mengusik jiwa...

Kat FB tadi ade budak tag aku.. namanya Rohaizah karim.. jenuh aku mengingati sapekah tuan punya nama tu... ingat punya ingat akhirnyaaaa

kini pasti dia adalah budak satu dorm ngan aku mase form 5 dulu kat SMK Panglima Bukit Gantang, Parit Buntar, Perak... fuh nama penuh sekolah aku kasi tu! thanxs yer dik.. ingat jugak ko kat akak yer..

Tetiba teringat kenangan zaman2 sekolah dulu... kiutnyaaa aku mase tu.. cittt kiut apo! itam ado laaa

sape teror teka mana aku.. haaa yang mane satu?? cepat2 sementara stok masih ada..

5 comments:

honeysour's blog said...

hahaha..nana sekali imbas je dah tau dah..tuuuu tuuu..yg tgh2 tu..hehe...

cepat publish kat blog, nana yg terpantas..hahaha

'ainrahimin said...

sekali jeling, rasenya y tgh2 tu kan, y pakai bj kurung belang2 tuh...hakhakhak...muka tak ubah...hihi

totap shomel gitu

JIVEBUMZ said...

honeysour,
yeaaa nana pandai meh cni meh nak kiss dani sket... itu ler adiahnye hikhik

ainrahimi,
yeee betui tu!

cam gak yer hikhik

'ainrahimin said...

can i have your adress? walaupun kita tak saling mengenali, tapi nak panjangkan hubungan antara blogger nih...ain suke ah ngan akak...nnti emailkan kat ain ek...

nurulain_rahimin@yahoo.com

miss zahidah said...

ala sis, saya salah teka...ingatkan yang baju putih kat depan tu tadi =P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site