Tuesday, April 28, 2009

Tag dari nenekrock dan cutemiut

Aku kena tag lagiiii.. kali nie daripada 2 insan yg istimewa di alam maya nih.. tak lain tak bukan si nenekrock dan juga akak cutemiut.. memandangkan tag yang sama so aku jawab sekali harung la yer :p

Dah lama peram kat dalam draf malam nie aku kena langsaikan jugak hutang TAG nie musti!!! mustiiii!!! lagipun tag nie agak menarik untuk aku.. cite zaman dolu-dolu..


CERITA ZAMAN KECIL ANDA

  • SILA PAMERKAN GAMBAR ANDA KETIKA KECIL (MAXIMUM GAMBAR ADALAH 5 KEPING)
alamak gambar ada sekeping aje la mana nak carik 5 keping?? ok la yer kawan2 daripada tak de kan.. sekeping pon boleh la yer... gambar spesel untuk korang nih :P


aku dan angah

  • SILA PERIHALKAN GAMBAR TERSEBUT (CTH: TIKA@SEWAKTU BILA, DIMANA, OR ETC)
Gambar ni sewaktu aku kecik-kecik dulu umuq tak ingat laaa.. yang aku ingat pak uda aku adik kepada mak aku yg tangkap gambar nie.. masa nie kat umah atok aku belah mak.. nie la satu-satunya heta pusaka gambar aku masa kecik-kecik... dulu mak ayah aku tak reti nak amek gambar2 nie.. kalo gambar sekarang bersepah la kan..hihi itu pun sebab aku yang amek sendiri :p

  • TIKA INI ANDA MERUPAKAN ANAK YANG KEBERAPA DALAM KELUARGA
Aku merupakan anak pertama, hasil perkahwinan antara mak dan ayah aku.. selepas 2 tahun adik aku yang laki nie lahir pastu 2 tahun kemudian adik aku yang kecik sekali lahir...
  • PERIHALKAN TINGKAHLAKU/TABIAT/PE'EL,PERANGAI ANDA WAKTU ITU
Aku pun tak ingat la waktu tu.. aisey kena tanya mak aku dulu laa kan tapi dah malam nie nak tipon mak aku kang mak aku dah tido pulak.. korang anggap jela aku nie budak baik yg tak nakal tuuu..hihi tapi yg aku ingat aku nie suka gado ngan adik laki aku nie.. dia pulak kuat menangis siang malam.. tu yang aku suka dok menyakat tu.. lain-lain tu biasa la budak2 keja main jela

  • KONGSIKAN BERSAMA TAG INI KEPADA RAKAN ANDA (MAXIMUM 15 ORG)
Mak ai ramainye kene TAG!! korang yg aku pilih nie sile-sile buat yer.. aku tak sabo nak tengok gambar korang kecik2 tau! :D

1. Adik Yat
2. Yanizan
3. Amal
4. Viruspadu
5. Shaifulsafar
6. Kojah
7. Atie

8. Cik Anie
9. Masviona
10.Mektie
11.Neezareef
12.Shemmi
13.Honeysour
14.Ain Butterfly

15.Azlia Sapari


Settle satu tag aku.. pada yg kena TAG tu sila gigihkan diri anda ya.. :)

9 comments:

Hayati said...

opppsss..adik mane de gambo kecik2 la...lopa ka...woooo2, sedih toi..tp x pa,nti balik kg nk try godek2 kot2 jumpa lg.

Luth Textile said...

awat gambaq lani lagi comei dr dulu?
wakaka

honeysour's blog said...

hahahaha sudah ku agak...

nana pun terkena...cisssss...

=p

anyway tq kak ila..

Shemmi said...

tomei nyerr adik Ila aku ni masa tecik...huhuhu...

alaamakk...kite takde gambar masa kecik2 la..masa tua2 tapi cam budak kecik ada la..haha..

* berlaku ketidak adilan semasa aku kecik2..abg2 dan kakak seme ada gmbr masa kecik2...adik bongsu je xde gmbr..(sesi luahan)

JIVEBUMZ said...

HAYATI,
aisey terlupa ar dikk..huhu eh ada la gambaq kita dorang yg pakai skirt tepi pokok bunga raya tuu..hihi boleh apa tapi kat mana ya gambaq tu? :p


LUTH,
ontah pelik kan?? magic kot...muahahaha


HONEYSOUR,
nana antara org yg WAJIB kena TAG daripada akak tau!!! hihi jgn marah nooo


SHEMMI,
haiyaaa nape anak bongsu tak de gambaq nie?? konpius nie kak apakah mak ayah akak tak cayang akak?? hikhik

CuTeMiUt78 said...

wah.. tomei nya.. cute betul la.. heh..heh.heh.. dik, akak pun ada tag kat masviona tau..

kojah said...

adehhhh kena tag pulak!larikkkk laju2 wat2 xnmpk =P

nenekrock said...

hehehe tag dr cik elykah tuhhhh
terharu akak sudi buat tag ely
=D

serba sikit dpt kenal akk jivum ni lagumana kan hiks

so kiutt la u both tembammm rasa nak geget aje pipi hiks

lain2 muka bila dh beshaaa kan
=D

masviona said...

hikss....sila refer n3 kol 2.30 karang coz ahkak dah wat n3 nih...hiksss
tq jive

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site