Monday, April 20, 2009

bluewave

Cerita minggu lepas.. saya berbengkel kat area shah alam aje.. so dapat la merasa dok bilik mewah cam gini.. bagi saya mewah laaa kan bilik cam gini.. biasa dok bilik yg kecik daripada nie..

Mula-mula check in masuk aje bilik.. saya kuar balik.. tengok balik no bilik kat luar sama tak ngn kat sampul kunci tu.. iks iks konpius jugakkk

Ingatkan bilik beso nie untuk tuan hakim.. kot2 la depa ni salah bagi bilik tapi dah betul no bilik ngan yang tertulis kat sampul tu.. apa lagi trus serbu masuk

Terpegun jugak la kan.. acik tak ponah dok bilik bosa nie haa (aik tetiba cakap nogori apa kes nie? hihi)

so trus amek henpon snap gambo2 nih :P

luasnya ruang tamu

ada pintu depan ruang tamu menghala ke bilik

close up.. saya cop katil yg belah kiri nie :P

aloooo gambo toilet terlupa nk snap pulakkk..hihi tak pela yek lenkali la kan

bengkel 2 hari 1 malam.. makan tak henggattt kat cni.. bila masuk bengkel aje trus zzzzzzz

erm tu jela yg sempat nk stori.. gambo makan saya tak amek sebab bila makan tangan dah tak ingat nak pegang kamera lagi.. semangat tengok makanan tuu :P

4 comments:

atie said...

bestnyer dapat duk hotel ye...em bengkel pe tu ila. Busybody.HUH!!!hihi

JIVEBUMZ said...

Kak atie,
bestnyeeeee kak bukan selalu dapat peluang dok hotel cam gini kan

bengkel ISO kak..hihi

[yAN!e][pUTraJAya] said...

biasa la kak...
kalau nama nye blogger tegar
pi mana2 pun nak ambik gambar...

tak gitu kak?

kkekekee

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

JIVEBUMZ said...

Yanie,
hihi tau xpe kan yanie kalo tak amek gambo rase tak tenteram jiwa ku ini...lalalala

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site