Friday, April 24, 2009

Terliur air kelapa muda

Pergghhh sedapnya ayaq nyok.. sedap giles minum sejukk2

nie gambo kat kampung saya.. selonggok kelapa muda.. amek ko :p
adik saya kat kg mms gambo nie sengaja nak bagi aku terliurrrr latu....uhuhuhu

9 comments:

Ady Syam said...

air kelapa ni banyak khasiatnya rasa macam nak minum jugak :)

nenekrock said...

kakkk jgnn ely ngidam niiii
dr hrtu abg beach boy tu x bukak2 kedai dia
dia gi haji kot
:))

luvida said...

wah..
cedapnye kalu dpt time2 haus ni
:D~

luvida said...

wah..
cedapnye kalu dpt time2 haus ni
:D~

atie said...

adeeh, sedapnya minum air kelapa musim panas nih....ila

mummYaeesh said...

cantiknye pemandangan kg u..dpn tu sawah padi ke??bestnyeee

Binjaie said...

Ayaq nyok...kat mana ni sg nyok ka?

Hayati said...

pokok nyokk depan umah kita dah tebang ka??

JIVEBUMZ said...

Hayati,
dah tebang minggu lepaih.. tula ang tak tipon mak mana nak tau.. kob kata dia bayaq rm300 untuk tebang pokok tu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site