Wednesday, April 15, 2009

Mintak maaf

Salam sume... tima kasih atas sokongan dan dorongan kalian teman2 blogger.. korang jangan riso eh!! insyaallah saya bleh menghadapinya..

Terharu saya baca komen2 anda sume.. tapi kat cni saya nak perbetulkan keadaan.. korang jangan salah paham yer.. saya bukan bertujuan nak mengutuk atau mengata sesiapa.. n3 dibawah sekadar luahan perasaan... tidak ada kaitan untuk memporak perandakan lagi keadaan.. saya tak nak gado2 ok.. saya nak kan keamanan.. peace no war! :p

Kepada yang berkenaan.. terutama sekali keluarga saya.. Saya cume meluahkan rasa hati.. bukan berniat nak menimbulkan apa2 masalah di sini.. Saya mintak maaf ok kalo dia terasa hati dengan saya... maafkan saya yer.. saya tak da niat apa2 ok

maafkan saya..
maafkan saya..
maafkan sayaaaaaa...

3 comments:

Shemmi said...

"kepada yg berkenaan"?..

mcm ada mkna je ayat ni..har har har!

honeysour's blog said...

nana paham kak ila...

kak ila jgn pk sangat tau...

buat tak tau je...

CuTeMiUt78 said...

eemmm.... ??? pada yg berkenaan.. sapa ya

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site