Saturday, April 11, 2009

Jusco seberang perai city

Saya dah janji nak apdet cite kat kg.. hah nie dia the latest.. saya tak dela amek banyak gambo sangat.. ada la cket2 nie.. rasanya abg cik dan family musti nak tengok gambo2 nie kan.. haaa nie dia dah sampai..

Lepas makan kami terus cargas ke jusco.. jusco nie baru jer bukak.. masih terlalu baru lagi.. dulu masa saya belaja kat cni kitorg terus ke bukit mertajam kalo nak beli apa2.. sekarang nie dah naik jusco kat cni senang la budak2 poli nk carik barang2.. dekat aje jalan kaki pon sampai :P

kawasan jusco nie agak luas.. memang sesuai la dorang wat kat cni

masuk parking adalah percuma.. pas nie kene bayo laaa

kitorg plan nak tengok wayang.. fast n furiost 4..eh betui ka ejaan nih?? hihi

sonok betui budak2 nie bila cakap nak tengok wayang kan

apa apahal pon kasi posing dulu

posing adalah wajib owh

dengan semangat nye nak tengok wayang last2 kanak2 bawah 18 thn tak dibenarkan tengok cite nih!! adessss terus tak jadik nak tengok wayang.. keciannnn depa

seb baik budak2 tak mengamuk kalo idak jenuh gak nk mujuk

apa lagi?? terus tukar plan baru.. soping2 sajo

kitorg berpecah.. saya,adik yat ngn husna g merayap kedai kasut.. konon2 nak tengok2 kasut aja kak ton,abg cik dan budak2 lain g masuk jusco.. nak carik barang dapur

hah nie bukan setakat tengok ja.. dah mmg tahap nak membeli dah nie :P

wat2 muka kesiannnn.. peh tu adik yat tolong bayarkan kasut yg saya berkenan tu.. lalala tima kaceh yer dik :P

tarraaaa.. kitorg bertiga terbeli kasut.. lupa nak snap pulakkk adesss.. tapi kasut saya tu kaler purple tau!! hihi tah hapa2 kan.. sesekali org nak belanja bedal aja..

itu saja kitorg tak sempat nk merayap lama2 abg cik dah ajak balik.. sempat masuk kedai kasut pastu masuk jusco kejap aja... pastu balikkkk

balik tu singgah umah abg cik.. pas maghrib kuar makan kat luar.. abg cik belanja lagi... best best.. pepon tima kaceh jugak kat abg cik dan kak ton yg sudi membelanja kami berdua makan pada hari tu..

Ada rezeki kita jumpa lagi ye...

5 comments:

shiemz said...

wah..nie mesti banyak soping nieh... heheh

Hayati said...

soping kasutt ajew ponnn...hehehe,nie tlg jwb.

JIVEBUMZ said...

shiemz,
banyak ape?? tak sompat nk soping dah depa ajak balik..huhu

hayati,
aik bleh tolong jawab lak nie.. bagus bagus :p

Luth Textile said...

mai bukan nak bg tau

JIVEBUMZ said...

Luth,
alolo luth cemana nak bg tau hang.. akak tak tau nk kontek ang cemana..

ampun ampun...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site