Wednesday, April 8, 2009

Kembali merindu

Kembali merindu!!!! cea cea korang rindu ker kat saya??? hikhikhik perasannyaaaaa

Alhamdulillah saya selamat pulang ke kampung dan selamat kembali ke sini petang tadi.. Selama 5 hari 4 malam di kampung sungguh indah sangat2... rasa tak mau balik sini pun ada.. tapi apa bleh buat rezeki saya di sini.. kena balik jugak laaa walau macam mana sekalipun..

Agak sedih jugak la time nak balik tadi.. tapi mak saya tetap rilexs menten... tak penah dia nak tunjukkan perasaan sedihnya tu.. kira pandai cover laaa... tak pernah mak titiskan ayaq mata time kami anak2 nya nak balik.. nak tinggalkan dia.. huhu bila di kenang-kenangkan kembali rasa syahdu pulak saya.. bila saya dah ada anak2 nanti agaknya macam tu jugak la nasib saya gamaknya.. anak2 dah besar tinggalkan mak nya.. apa nak buat masing2 ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan..

Saya pulang bersama adik YAT adik bongsu kesayangan... hantar dia kat ipoh pastu teruskan perjalanan sampai ke shah alam.. sorang2 wehhhh

Sepanjang jalan nasib baik le tak mengantuk.. ok la jalan clear.. tak banyak sangat kete.. cuma masa lepas rawang hujan lebat giler.. memang tak nampak jalan.. alhamdulillah saya berjaya merentasinya.. :P

muke sedey... esok kene keje..hukhuk

Lepas kuar federal highway menuju ke shah alam.. mula la jalan jem.. maklum la saya sampai tadi pon dah dekat 6.30 petang.. time nie kan orang berpusu-pusu nak balik keje.. huh masak laaa

Tengok la tuuu... nie yg paling tak suka nih.. jem!!!


Hurm esok dah start keje.. dah lama berehat nie kene keje rajin2 sket esok nih!! kene bersemangat abes lagipun 2 ari je keje.. peh tu cutiiiii lagi...hikhik

k la uols saya mau rehat dulu.. letihhhhh sangat badan neh.. kang senang2 saya apdet entry di kampung insyaallah..

gudnite uols..
sweet dream...
:)

10 comments:

Hayati said...

ok...rehat2 lew dolu yek....adik pon nak tidoo letih dok sebelah...huhu.

JIVEBUMZ said...

aik dok sebelah pon letih jugak?? iks iks musykil gak neh :p

aRe_uDear said...

huhuuu.. otak tue sure kat kampung halaman lgi tue.. heheeee

JIVEBUMZ said...

haah mmg pon.. masih di kampung melayang2 kat kampung lagikkk..hihi

aRe_uDear said...

hahaaa tgk tue dah agak dah hahahaaaa... yang g r bobomm penat da tue..

JIVEBUMZ said...

hihi mmg penat tapi rindu kt korang.. tak sempat nak blogwalking neh!! adessss

tido dulu eh :d

honeysour's blog said...

tula lame tak berapdet blog kak ila ni...

of kos la rindu...

honeysour's blog said...

selamat bekerja kak ila...

::ainbutterfly~ said...

bekojolah kito ye..lame blog ni tak diupdate..hehe..

CuTeMiUt78 said...

ho..ho.. selamat kembali dik.. rehat yg cukup supaya sok blh besemangat utk bekerja ya

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site