Sunday, April 26, 2009

Joomla session at steven corner

Perggghhhh tajuk agak2 maut jugak disitu.. muahahaha siang tadi aku ade kelas belaja joomla nie ngn ex-classmate aku nih.. terima kasih la kat dorang yg sudi anjurkan kelas nie walaupun hanya kat mamak corner dan free plak tu tak de yuran bulanan.. tak kisah la kan kat mana pun nak belajar asalkan bersungguh-sungguh... tapi aku agak malas jugak la arinie.. nape eh???

Aku betui2 tension bila apa yang aku wat selama ini tak menjadikkkk huhu ada error la pulak.. apa nak di kata.. aku kene delete dan buat semula.. padan muka aku :P

Inikah dugaan yang ku terima... uwaaaaaa pepon aku kena buat balik sendiri.. sifu amry dah tunjukkan jalan tapi aku yang masih kelam.. tak pe pasni aku usaha lagi buat balik semula dengan lebih mantopppp lagi :p

jom layan gamba la aku tak da mood nak merapu lagi..huhu

aku dan wan

sifu amry bersama kery tengah godek2 ape tah

dorang nie makan jer lebih.. belajo kurang..hihi korang jgn marah aku yer!! ampunnn

aku satu-satunya bunga kat ctu :p

dorang nie eksyen je lebih..hihi

berpura-pura paham apa yg diajar oleh sifu :)

Akhirnya lepas aku dah fed up wat benda tu terus aku ajak dorang bersurai.. pale otak aku dah tak leh nak trima lagi dah full ngn memory..huh

Pepon trimas kat dorang yg sudi bantu aku speacially to sifu amry :p

8 comments:

LuVidA^^ said...

jom la tu ape ye sis?
wah..bek nye mamat2 ni tlg aja.
hehee..
(bagi komen smbil study :P)

Luth Textile said...

segak aweeekk tuuuuuuuuuuuuuu

attyfir said...

wah,.,.dikelilingi kumbang..hehehe

Azlia Sapari said...

open source tok wat website kan..god luck..pelan2 kak ila

flyfreee said...

aku yang berbaju biru tuuu .. heheheh

Anonymous said...

jgn lupa explore sendiri weh... ;)

Hayati said...

owh....apsal tudung 2 cam ctk jew...
hahaha,jgn kata org yg pakai 2 mmg cun yek...ehhehe

CuTeMiUt78 said...

ho..ho..ho.. ramai kumbang yo

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site