Tuesday, April 21, 2009

Syukur alhamdulillah

Tiada apa yang lebih bermakna selain daripada ucapan alhamdulillah.. Syukur kepada Allah swt kerana dengan izinnya ayah en bob telah sembuh dan dibenarkan keluar daripada wad petang tadi setelah 3 malam di hospital Kajang.. Tak sempat saya nak g menziarah...cea cea berani ker??:) baru bercadang nak pegi tapi weekend nie laa.. kalo waktu keja kan payah cket nak keluar takut lewat masuk pulak..

Lepas maghrib tadi en bob sms saya bagi tau yang ayahnya dah boleh balik rumah..Syukur sangat doktor dah check sume dah normal balik tekanan darahnya tu.. Sebenarnya sabtu lepas tekanan darah beliau naik tinggi tu yang suspek sampai ke jantung tu.. padahal sebelum nie beliau sihat walafiat je.. tiba-tiba je sakit... benda dah nak jadi kan.. sakit demam kita tak jangka semuanya dengan izin Allah yg maha kuasa..

Syukur sangat2.. saya yakin en bob sekeluarga amat gembira dengan kepulangan ayahnya ke rumah.. Mudah-mudahan beliau akan sembuh sepenuhnya seperti biasa..

Tak lupa juga kepada rakan2 blogger yg sudi mendoakan agar beliau cepat sembuh.. terima kasih sume dan sayang koranggggg

muaahhhh

3 comments:

nenekrock said...

alhamdulillah kak pasni leh buat kenduri kesyukuran lak mudahan

Anonymous said...

askum...
salam perkenalan dari ira ...
sahabat maya...

ada masa nanti links blogged saye yea...

ira82.blogspot.com...

anyway daa....
askum...

CuTeMiUt78 said...

alhamdulilah.. sihat sudah..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site