Thursday, April 30, 2009

Da BEST Photoshoot !!

Salam sume... selamat hari khamis.. hoho esok kita warga pekerja sume akan bercutiiiii.. yahoooooooooo cuti.. best ape?? keje??? haha sendiri mau henggat la :p

Esok uols pegi mane? erm esok aku nak pegi pulau pangkor ikut rombongan opis aku nie.. aku dah penah pegi 2x masa belajar dulu dan masa aku keje swasta 2 tahun lepas.. kali nie aku pegi masa aku join gomen.. ini pun sebab aku kesian kat kawan aku yg sorang nie.. kalo aku tak pegi dia pun tak nak pegi.. tapi dia nak pegi camno tu? :p

Ok ok aku sebenarnya nak promote blog member opis aku nie.. baru jer nie panas2 lagikkk
Member aku ada buat pakej untuk amek gambo.. aku suka cara dia amek gambo dan edit gambo.. cantik beb!!! kalo korang nak try hasil keja tangan dia boleh la.. korang terjah kat blog dia yer klik kat cni http://charmsixecho.wordpress.com/

antara hasil keja tangan charmsixecho yg sempat aku amek kat blog dia..

dulu mase aku konvo tak de plak gambo cam gini :P huh jeles jelessss


siap dengan album sekali..


Pakej album ni jugak dibuka untuk tempahan sebarang majlis yg bersesuaian..sebarang pertanyaan sila hubungi 0125493116 atau emailkan ke fye2891@yahoo.com.. (harga bergantung kepada jenis majlis - sangat berpatutan!)

Ok itu saje korang g la terjah blog dia.. kalo berminat tu sila contact dia yer.. aku tolong promote aje :p

6 comments:

aRe_uDear said...

cantik gaye snap tue ila.. suker tgk..

::ainbutterfly~ said...

wah cantik gak dia amik gambo..ngee~

attyfir said...

jeles ar..org nya gambo cantek

prebetsabu said...

huuhuh..ramai sungguh yg jd photog zaman skrg ni.. huuhuh susah nak carik makan la aku pasni hahahahahahahhaha

yanizan said...

weh, brape percent ko dpt neh...meh share ngn akk jugok!!! ngaaa.. ngaaa

Elena said...

bum..akak pung nak gih pangkor nih.tegurler kekalu terjumpe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site