Tuesday, April 28, 2009

mangga sodap

Korang suka makan mangga tak?? atau buah mempelam?? haa benda yg sama la tu.. org kampung aku panggil buah pelam.. aku suka bangat!! :p cecah ngn kicap + cili padi + gula cket wooo sungguh sedap!! tak pun wat jeruk perghhhhh i like!!

see buah manga masam-masam manissss

opismate aku bawak.. aku tukang kupas

rajin wooo sebab aku suka mangga muda

dorang sume ngh tunggu aku kupas..

ops ops korang jangan salahkan aku kalo korang terliurr :p

ada 4 orang yg makan masa nie tapi hanya 2 orang saja yg interprem.. yang lain sume pemalu..
pada yg terliur tu g carik mangga muda g.. hikhik

13 comments:

nenekrock said...

wuahhh giler best mkn colekkk
lelehhhhhhhhh

aRe_uDear said...

walaaa.. semalam ayu pun baru pas makan mangga muda gak.. siap petik kat depan umah lagi.. sodap..

conan said...

sedap tuu... mintak le sikit. Boleh tak?

luvida said...

uwaa.
arini..ni blog kedua yg cte sal pelam tau.
sgt besh, nak nak nak!!~~
:((

Cik Anie said...

sedapnya...nak ckit...

Shemmi said...

sedapnyerrr!!!!!
mkn kat opis lak tu!
berganda sedapnya!!

atie said...

tak kira nak salahkan ila juga sebab kaktie dah mula terliur nih....huhu

shaifulsafar said...

terasa dah kat tekak ni betapa masam & manisnya mangga tu....

CuTeMiUt78 said...

uish.. udah terkecur air liur ni dik oooi

Hayati said...

uihh..terliurrr daaa.
x bleh jadi nie...nak kena cari pelam gak..

kojah said...

kakkk, belanjaaaaaaa...hiks!

mummYaeesh said...

adeh..menjejeh2 da airliur di serata alam ni...
weols suka pelam madu jerk...
tp skali skala layan pelam masam ni berhantu wooo...

AzLiA said...

k.ila terliur..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site