Saturday, April 25, 2009

Aku dah macam cikgu pun ada

Gambo minggu lepas kat opis.. amek gambar time bosan2.. dah rasa diri aku nie macam cikgu pulakkkk hihi tula dulu tak nak belajar pandai2 jadik cikgu.. erm dulu penah jugak bercita-cita nak jadik cikgu tapi tak kesampaian.. mungkin aku tak bersungguh2 capai cita-cita dan impian tu.. pastu nak jadi askar.. haha suma gara-gara aku join askar wataniah masa belajar dulu.. tapi tu suma hanyalah cita-cita dan angan-angan mat jenin aku saja...

dan akhirnya aku jadi seperti apa yang aku jadi sekarang.. syukur alhamdulillah.. walaupun aku bukan cikgu mahupun askar tapi aku tetap berpijak di bumi yang nyata.. cewaahhh ayat tak boleh blah..

yang paling penting walaupun bukan cita-cita aku yang sebenar tapi aku ingin laksanakan ia dengan sebaik mungkin.. mudah-mudahan rezeki yang aku dapat selama ini adalah rezeki yang halal dan dari titik peluh usaha sendiri..


ok udah2 le merepek tuuu tetiba jer layan perasaan pulak malam2 buta neh.. adehhh
k la korang jom tido jom....
gudnite korang...
sweet dream :)

10 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wawawawa...
muka akak mmg seswai jd cikgu pung..
hehehe..

lemonade said...

hmm, mmg mcm cikgu la..

ubey said...

salam cikgu. hiih. slmt ari guru bln dpn

AzLiA said...

salam cikgu ila..hehehe

luvida said...
This comment has been removed by the author.
luvida said...
This comment has been removed by the author.
luvida said...

cumel nye die..
ade bakat jd cekgu :P

mummYaeesh said...

so skang ni keje ape??

nenekrock said...

apply cekgula kak
ade tokoh whatt muka sojukkkk yo
=D

Binjaie said...

gud nite.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site