Saturday, April 11, 2009

Sabtu yg bosan

Hari nie saya buat apa? erm bangun tengah hari buta... puas la tido :d
kemas tempat tido.. sapu sampah kat bilik..
kemas bilik buang habuk2 suma.. pastu g mandi basuh baju..
kelam kabut turun bawah g bayar bil air ngn maintainance..
pastu g kedai beli beras dan barang nak masak....
Lepas masak sambal kerang + sayo bayam + sambal belacan (saya ngn ina gebu)
melantak tak hengatttt...
pastu dapat sms daripada opismate si ratna ajak temankan dia g servis keta kat perodua..
g perodua dpd kui 3 sampai la kui 5 ptg..
balik umah tengok tv bukak tenet....
pastu malam tgk tv jap.. macam tak de cite yg menarik aje...
bukak pc lagi layan tenet... bukak blog...
mula la nak merapu bagai...
hoho agak bosan la arinie... ingatkan nak kuar ngn en bob..
tapi en bob sedang sakit gigi.. cian dia.. tamooo kacoo
erm korang sume wat ape yer ari minggu neh???
adehhh saya bosan nie.. tolong tolonggggg

11 comments:

Hayati said...

lalalala....
hari mggu yg bosan...
kalo de duit bleh lew soping, kalo x de 2..melangutt aje kat umah lew...
x pon pie la jongging..hehehe

JIVEBUMZ said...

uit sompat lagi... erm bosan la kalo kuar ngn en bob besh laaaa

uwaaaa en bob sakit gigi..cian dierrr

atie said...

sabtu yang bosan ke ila, akak sabtu yang tensen giler...huhu

JIVEBUMZ said...

tah la kak tie..bosan la arinie.. nape tah wat ape sume tak kena..uhuhu

Maswani said...

sama lah kita..kt kedah ni lak hujan je hr ni..

aRe_uDear said...

ari sabtu yg beshh g tgk member nikah kat klang pas 2 g jenjalan kat ioi mall puchong lak hehehee.. jgn jeless yangg... huhuu

JIVEBUMZ said...

maswani,
same ek?? hihi ada geng bosannnn

are_udear,
erm kalo ada aktiviti mustila beshh kan.. ooo g ioi mall tak ajak kite pong :p

amal said...

mmm..akk pown same gak..br blk dr program bersama exco...:(

JIVEBUMZ said...

amal,
erm ingatkan saya sorang yg buhsannn seb baik ade geng gak..hihi

akak join exco mane lak nih?? :p

CuTeMiUt78 said...

sama la akak pun duk umah je.. malas ler plak.. tapi bila dah duk layan budak bulat tu.. tak hinggat nak updated blog ke apa..

JIVEBUMZ said...

CUTEMUTE,
akak tak pela ada budak bulat..layan dak bulat jer.. saya apa yg ada??

uhuhuhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site