Thursday, April 23, 2009

Lagu BEST!!! Rossa feat. Pasha Ungu - Terlanjur Cinta

Amek kat blog miera... credit to miera.. akak copy lirik lagu nie eh TQ :d

Best lagu nie.. ada budak2 kat opis saya pun minat lagu nie jugak so saya publish liriknya kat sini yer.. meh sama-sama kite nyanyi... 1,2,3..... jangan nyanyi over2 ok karang ujan pulakkk :p


Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta aku tetap cinta

4 comments:

aRe_uDear said...

huhuu.. ila, ayu pun sukerrr bangat lagu nie beshhh.. ahakss...

cikpuanmiera ^__^ said...

hihihihi

Shemmi said...

dah lama tak layan lagu2 mendayu camni..boleh kata dh lama tak bukak radio melayu..
so lagu terbaru dh tak tau..

LuVidA^^ said...

bes lagu ini.
;D
minat jugak dgr time skg..
hehe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site