Thursday, March 4, 2010

Kundang untuk ibu mengidam

kemarin dapat sms daripada cik puan miera.. dia mintak tolong aku belikan buah kundang..

kesian dia mengidam nak makan buah kundang.... balik daripada kelas aerobik petang semalam aku terus singgah pasar malam.. mau belikan buah ini ler..

fuh nasib baik ada kalo tak de sian dia meleleh air liur mengidam nak makan buah kundang nie.. tapi buahnya kecik2 sket lah.. minggu lepas aku ade beli jugak tapi beso2 la cket saiznya.. tak pelah yang penting cik puan miera kita dapat merasa buah nie dan tunaikan hajat beliau nak makan buah kundang itu..




to: cik puan miera, lunch time nanti kite jumpa kat PAS yer.. cian kat awak terpaksa tunggu lama nak makan buah nie.. sabar yer yunk :) jap g makan kenyang2 taw! hihi

7 comments:

CikPuanMiera said...

uiiiiiiiiiiiiiiiiiii
very the va va vrommmmmmm la..
ni mesti kat pasar tu bersepah2 kan..
tapi apesal plak time tuan punye badan p carik xde plak..
ini tidak adil!!

JIVEBUMZ said...

cik puan miera,
hikhik saje kasi air liur miera meleleh dulu tgk buah kundang tu.. ntah tak de jual kot kat area yg miera pegi tu.. tak pe kang amek kat akak makan puas2 yer :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

x meleleh da air liur ibu mengandung tuu...hihiih...

Shemmi said...

ari tu (rabu lepas) beli jugak kundang yg besar2..sekilo RM17..giler x mahal..
beli la dalam 7 bijik...tu pun dah kena RM7..

haha..

lepaskan terliur wlp belum mengandung

JIVEBUMZ said...

princess N,
haha lepas nie ibu mengandung nak ngidam makan apa plak yer??

shemmi,
saya pun beli jugak kak sama tempat akak beli tulah.. amek xla banyak nau besar2 gedabak.. ingatkan hege dalam 4 ke 5 hengget rupanya rm10 terkezutttt

tak pe kempunan punye pasal hahaha sanggup!

Diarihatiku1976 said...

eee lama dah tak makan buah kundang tu.. masam ekk.. terliur..

JIVEBUMZ said...

diarihatiku1976,
masam cket la.. masam2 manis gitu!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site