Friday, March 5, 2010

Sarapan pagi ini di taja

Salam jumaat kepada uols sume..

Hari ini kat opis aku ada buat jamuan makan2 sempena ketua jabatan naik pangkat dan juga staf2 opis yang telah tamat kontrak.. mereka sume diraikan dalam satu majlis yang sederhana dan serba ringkas..

Maka sarapan pagi kami pagi ini telah disponsor oleh ketua jabatan.. nasik lomak + ayam goreng berempah... sedappp wehhh telan air liur yer korang hihi jahat :)


yang ini aku punya lah.. taruk sambal banyak2 at last tak habes.. orang lain plak tak cukup sambal.. sori yer korang tetiba aku rasa tamak plak arinie.. nak makan banyak2 hihi




bersama rakan2 sepejabat pagi ini...

terima kasih kepada YAA Dato' kerana sudi buat kenduri untuk kami pagi ini.. keapda kawan2 ku yang sudah tamat kontrak dan ditamatkan kontrak tu.. semoga rezeki kalian melimpah ruah di tempat lain plak yer.. semoga sukses selalu!

aku masih setia disini.. sayang la nak pindah2 jabatan ke hapa.. nak dok sini sehinggalah dipindahkan buleh? wakaka

jap lagi rehat lama.. mau pegi beli barang cket... nak mulakan ops kawen jibam tu ler.. hihi tapi tak nak bitau lagi lah datenya.. korang sabar eh dah sampai mase yang seswai nanti aku akan bagitau korang punye lah.. pastu nak mintak alamat korang nak pos kad.. haa macam2 lah.. sabar yer kawan2..

luv uols!
hepi weeken :d


2 comments:

CikPuanMiera said...

makannnnnnn jeeeeee...
ish ish ish

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alamk..smbal nasik lemak tu mcm layannn jekk..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site