Wednesday, March 10, 2010

RM 3

kepada penggemar abc fradoo kat sini aku nak bagi tau korang yang harga abc tersebut telah dinaikkan sebanyak 50 sen aje.... pak cik fradoo cakap harga gula naik.. harga koko naik.. dia buat coklat sendiri taw! sebab tu abc dia adalah yang terbaekkk





dulu harga abc nie rm 2.50 sekarang rm 3
aku rasa harga nie ok lagi kat area shah alam nie kalo nak bandingkan ngan tempat lain...

berbaloi..baloiii
*abc fradoo.. ai promote u lah

5 comments:

Nazz@Purple said...

Dah bnyak kali nazz gi situ..tp tak try..ish2..bila tah berkesempatan..

memeY said...

sedapppp nye..teringin la nk mkn abc ni.... tertelan air liur dh ni...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alaaa...tinginnn sgtt nk rs fradoo ni...wuaaaa...

Erina Asmawani said...

heee..sis.bila dtg nih?? nampak ena x? tula..abc da naik harge..tp still berbaloi2 kan..thanx for supporting us ;)

JIVEBUMZ said...

nazz,
datang ler pastu ajak akak sekali bleh g makan same2 hihi

memey,
datang le shah alam nanti akak bawak g sana..ala pjaya ngn shah alam mana jauh pon

princess N,
meh ler cni N dating ngn akak :)

erina,
akak datang ari selasa tadi.. seminggu ckali mesti makan kat seksyen 2 tapi sesekali jer makan abc.. takut gemokss plak kalo ari2 blasah hihi

tak de hal punya! memang berbaloi-baloi :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site