Thursday, March 18, 2010

Rumah untuk disewa?



Saya sedang mencari rumah untuk di sewa di sekitar shah alam.. ataupun antara shah alam - kuala lumpur.. harga tak kisah tapi tidak melebihi 600 keatas sebulan... kalo ada bawah 500 sebulan pon ok.. kalo korang ada or terbaca kat mana-mana boleh lah roger2 saya yer

email me at jivebumz@yahoo.com
kerjasama kalian suma amatlah dihargai!!!
Terima kasih

6 comments:

ChiLaBaey's said...

Apasal nak pindah...?? Kena pindah tempat kerje ker...?? Sewa kat Damansara jer.... Nak...??

hajarus said...

akak nak pindah ker...? naper..?

JIVEBUMZ said...

chilabaey's,
kite kan nak kawen nak kene carik umah lain hihi

damansara??? ok gak tu ada 0 tak?

hajarus,
aah yunk... nak kwen ler hihi

mAr@ZiEy said...

Kak..sewa kat bangi la..kire tgh2..heheh..byk gak rumah dlm 500-600 cmtu..

ChiLaBaey's said...

Kat area rumah saya ni (Flora Damansara) pun banyak juga lagi rumah yang kosong, kalau medium kos dalam RM600-RM700 juga.... :)

JIVEBUMZ said...

mar@ziey,
kat bangi?? hurm jauh gak tu.. ok thanxs yer nanti akak try lalu hee

chilabaey's,
Flora damansara.. ok nanti saya cuba carik yer.. hopefully tak de org curik tayar moto yer kat situ! hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site