Friday, March 19, 2010

Jumaat datang lagi

Kejapnya masa berlalu... hari-hari aku rasa masa berlalu begitu cepat dan pantas.. tup tap dah hari jumaat.. rasa macam semalam hari isnin hari nie dah jumaat.. bila cepat hari jumaat maka cepat pulak hari sabtu.. pastu hari ahad.. isnin datang lagi... dan begitulah seterusnya...

Korang rasa cemana? sama tak macam aku rasa? masa yang berlalu teramat pantas!

tapi kan.. aku suke jer... sebab esok cuti!!! yea yea bleh tido lebih cket.. rehat2 kat rumah.. emmm beshnyaa... syorgaaaa

so korang plak macam mana?? suka tak besok ari sabtu??? tetiba jer tanya uols plak kan.. hihi zassstttt

7 comments:

hajarus said...

sabtu..??? best!!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yeahh..dis week rs pndk jekk...jOm hot air ballon kak..

JIVEBUMZ said...

hajarus,
besttt!! setuju :)

princess N,
kat mane tu?? jooommmm

ChiLaBaey's said...

Betul tu Jibam, dah dekat akhir2 zaman ni macam tulah rasanye... kejap jer masa berlalu... Dah hari Jumaat... lepas dah hari Isnin... Apa2 pun selamat berhujung minggu.... :)

JIVEBUMZ said...

chilabaey's,
tulah pasal kejap sangat masa berlalu tak sedar pon.. hurm kena ingat la yer hari kiamat pasti datang..

selamat berhujung minggu jugak :)

grow2g3th3r said...

adus.............. tersangatlah sukernya hari Sabtu Ahad... boleh rehat.. otak rasa lapang dan lega jer...

JIVEBUMZ said...

grow2g3th3r,
rehat dah tido sepuasnya.... yihaaaa

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site