Wednesday, March 3, 2010

Ops kawen jibam? episod - Baju nikah

First entry "operasi kawen jibam" sebagai permulaan..hihi

Setelah sekian lama.... bercinta okey nak anto kain baju nikah yang dapat mase tunang aritu ke rumah tukang jahit.. eh idak la.. tak kan nak anta awal2 sangat.. anta time sekarang ok ler kot.. hihihi (senyum2 sampai telinga nie)

Sabtu lepas tak da benda nak buat.. tetiba ratna anto sms ajak kuar lepak2.. sebab dia pon boring jugak macam aku.. huhu aku rase elok jugak kalo ajak dia g temankan aku anto kain tu ke rumah tukang jahit.. nak pegi sorang2 punya lah malas.. ada kawan temankan seronok ler cket... :P


peneman setia disaat kesunyian.. ratnasary ku

sampai aje kat rumah kak ct (tukang jahit) terus sembang2 ngan kak ct bla bla bla.. nak buat baju apa fesyen apa.. aku suh kak ct jahit baju biasa2 aje.. tak de berfesyen bagai.. simple2 aje :d

dah siap bincang suma kak ct amek ukuran badan aku plak.. gambar ratna yang snap.. hahaha kena paksa ngan aku tu taw! ate nak wat kenangan punya pasal..

nampak cam aku nie besar sangat kak ct tu kecik jer..huhu



kalo ada sape2 yang pandai sila teka aku buat baju fesyen apa?? haaa tapi tak de adiah lah suka2 aje teka..hihihi

nie ler rupa kain untuk baju nikah nanti.. kaler grey ataupun kelabu..


yang ini lebih jelas kot..



aku baru buat sket2 persediaan.. blom tahap kencang lagiks.. hehe korang nak tau ker bila date nikah n kawen aku?? ker nak tunggu dekat2 tarikh baru bagitau.. hihi

saje bagi korang tertanya-tanya dulu..

adios


7 comments:

aDieyZa said...

nice colour dear..

zana pun de cadang nak buat colour kelabu..

bila tarikh bahagia tu??

diLL said...

chantek2.. isk3.. bercinta nk anta kain.. ihiks~ xsmgt ke nk tawin..?? ihiks~

sis! pink 2 chantik!

Cik Wanie said...

skg nie mmg trend warna kelabu,
adakah nak buat stail kurung moden atau stail jubah?
hurm.....

adenium said...

seronok...seronok... semoga semuanya running smoothly... :D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ops kawen da bmula....weeee.....

cepatt gtau bilerr..cepattt sis..

sharifah_uda said...

salam..cik epah uda suka follow cite jibam..behnya dah nk kawin..bila date nye tu? hehe..

CuTeMiUt78 said...

nice kaler.. takpe buat awal2 kan.. sok2 tak yah nak fikir tempah..
bila dik..?? beritau la.. blh planning kot la akak dijemput kan..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site