Friday, March 11, 2011

Soduku ku

Assalamualaikum wbt..

Aku ade beli buku nie.. sebelum beli kemain semangat lagi nak beli buku nie.. tapi bila dah beli buat "dek" jer kat buku nie..

iks iks kesiannn buku nie kan.. tuan punya dia wat tak tau ja kat dia no..

aiseyman bila tengok nombor jer jadi malas.. nak pitam pon ada.. adeh cemana la nak latih bobo teror matematik nie sedangkan mama dia pon tak minat..

apo daaa?? hauhauhau

2 comments:

mekchu said...

ehh.. jgn malas2.. mekchu dulu masa pegnen, ini lah 'makanan' kegemaran taw.. hahahaha.. tp tak nmpk lagi kesan nombor kat budak kecik tu..

Mummy `Aish said...

Kak..cam Mar lak kan..sy suke kire nombor plat kete/motor org..contoh la kan..no plat 5631..then sy totalkan nombor tu..5+6+3+1..nombor gak tu..memantapkan lg skill mencongak..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site