Friday, March 25, 2011

Menu malam ini: Nasi Lemak Kukus terbaik wok!!!

Ahaaa malam nie dinner kami adalah nasi lemak kukus + aym goreng berempah + sambal kerang + paru.. Beli kat pasar malam sek 6 balik keje tadi.. Setiap hari jumaat jer dorang meniaga kat situ.. Patutla ari selasa td aku pegi tak da gerai tu.. Dorang meniaga kat tempat lain rupanya.. Hurm tak per lah janji malam nie aku dapat makan nasi lemak nie.. Sedappp sangat sambal dia.. Rasa mcm nak beli tiap2 minggu plak :p mcm mana lah berat tak naik mendadak asyik nak makannn aje skg nie hihi bobo kat dalam nie apa lagi melompat kegumbiraan lah hihi
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

hikhikhik,,,alasan bobo apy,,,hikhikhik,,,

Iyiana said...

xper.. pas bersalin, menten balik la cam dolu..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site