Monday, March 7, 2011

Hepi belated bufday sayangku

Assalamualaikum wbt..

N3 tertangguh sebenarnya nih.. maklum ler minggu lepas kan bizi pegi kursus kat PJ sana..

Kesian laki aku tak sempat nak celebrate bufday dia yang ke tutttt (rahasia ler) sebab bizi manjang asik koje jer kan.. cemana la aku nak belanja dia makan kat luar.. makan yang sedap2 sume tu.. nak masak memang tak la.. lately semakin pemalas cket :P asyik nak makan beli jer haha nasib la en bob.. dulu masa mula kawen kemain lagi aku memasak.. sekarang... paham2 sudah.. nie mesti pembawakkan budak nie.. ecece tetiba budak pulak yang disalahkan hihi


Akceli bufday en bob yelah pada 27 Feb yang lalu.. ngam2 hari ahad.. kalo dia tak koje konpem aku belanja makan kenny rogers.. tapi dia kena koje maka terpaksalah di tunda ke suatu tarikh yang lain..

jadiknye aku belikan hadiah ajelah.. bab nak membeli hadiah memang aku blurrr cket.. tak tau apa nak beli.. last2 beli yang nie jelah..

ala tengok gambar pon dah tau apa dalam tu kan? hihi biasa la minyak wangi la apa lagi.. kebetulan minyak wangi en bob dah kehabisan.. asik rembat minyak wangi aku jer.. mana tahan :P maka itu jelah yang mampu aku hadiahkan..

malam bufday en bob tu aku letak hadiah nie kat bawah bantal.. konon2 ler nak wat suprised kan.. tapi sampai kesudah en bob tak perasan..haishhh last2 aku yang suh dia angkat bantal tu dan tengok pada ada... haha sungguh tak suprised kan?

en bob senyum2 kambing bila nampak hadiah nie dan dan dia cakap... nie mesti minyak wangi kan yang?

ermmmm tah.. aku wat2 tak tau...

apa lagi dengan rakusnya en bob membukanya...

haaa betul la minyak wangi.. berapa ringgit nie syg?

erm seringgit jer syg..

syg tipu...

lalalala

hoho itu saje.. tunggu la n3 makan2 kalo ade lah nanti yer

4 comments:

Cik Wanie Ghani said...

happy belated birthday buat suamimu wahai kakak....
moga panjang umur & dimurahkan rezeki,
dan diberikan kesihatan yg baik:)

*luv Syahnia* said...

hepy besday utk asben akk yg
ke ttuutttt..hehe

sush lor nak cri adiah org laki
besdy en.tnang bln 3 ni..huhu

JIVEBUMZ said...

Cik Wanie Ghani,
terima kasih cik wanie.. mudah2an cik wanie pon begitu jugak yer

*luv Syahnia*
terima kasih ain..
haah memang penign sket la kalo pk nak beli adiah apa kat dorang nie kalo untuk kita macam2 buleh..

pRincESs_N said...

agk susah laa nk mcarik adiah org L ni...nway...happy bday en bob..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site