Saturday, March 5, 2011

Hari minggu tanpa suami disisi

Assalamualaikum wbt..

Selamat hari minggu sume.. hari nie duduk sorang2 kat rumah.. en bob keja sebab ada Hari Kraf Kebangsaan 2011 dekat Kompleks Kraf Jalan Conlay tulah.. dah masuk 2 minggu en bob keje tak berhenti.. projek nak pegi menyoping baju bobo pon tertunda.. hari isnin nie last hari kraf tu so minggu depan dapat ler aku mengePOW en bob beli barang2 untuk bobo heheh bagus tak idea nie?


yelah banyak nak beli tau.. anak first la katakan.. kalo anak ke dua ke tiga tarak hal ler.. bleh pakai baju anak yang sulung.. nie serba serbi kena beli tau..


tadi aku buat kerja rumah.. sapu sampah, mop lantai... eh buat dua kerja tu pun dah semput lah! rasa penaatttt sangat.. macam dah lama tak buat kerja.. terutamanya time mengemop lantai tu


tapi aku gagahkan jua.. buat pelan2 sebab en bob dah pesan jangan mop lantai tapi aku rimas tengok rumah yang banyak habuk nie kan (minggu lepas tak mop) so nak tak nak MESTI MOP jugak minggu nie..

phewwww sejam jugak la baru nampak rumah nie dah tak de habuk :)


dah siap sume kerja tak tau nak buat apa dah.. perut pulak terasa lapar.. apa nak masak nie? pegi ushar peti ais tengok ada telur, cili padi.... yes terus terpikir nak masak telur masak kicap..


haaa macam kat bawah nie ler hasilnye.. tak sampai 5 minit dah ciap tau!

2 biji telur you.. satu mana cukup!

satu untuk mama dan satu lagi untuk bobo heheh
makan pulak dengan nasik panas2 memang terbaekkk la wa cakap sama lu :P

tengok tu.. licinnnnn beb.. makan sungguh nih! hihi

sekarang perut dah kenyang.. mata dah kuyu.. rasa macam mau lelap kejap lah.. bobo pon dah diam nie tengah tido agaknya..

jap lagi nak karang n3 yang tertangguh yang aku janjikan minggu lepas.. sekarang kasi rehat dulu yer..

see u..

6 comments:

therosputih said...

wuish...sodap2...

JIVEBUMZ said...

sedap ler kalo tengah lapor hihi

kathy jem said...

mesti boringkan dok umah tanpa suami disisi..huhu

JIVEBUMZ said...

kathy jem,
boring gilerrr taw huhu

zOeY zAu YaH said...

akak nk dpt baby? bestnye..tahniah ya..hihi

JIVEBUMZ said...

zOeY zAu YaH ,
haah insyaallah bulan depan deliver

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site