Thursday, March 10, 2011

Baby Sue

Assalamualaikum wbt..

Semalam masa aku pegi check up kat klinik terjumpa la dengan sue member main bola jaring sama2 dulu masa bujang dengan suami dan baby dia..

weeeeeee teruja nak tengok baby sue! yelah kan aritu aku de stori ramai kawan2 aku yang bersalin awal.. haa inilah dia salah sorang daripada yang ramai2 tu..

meh tengok baby sue yg kiut miut nie.. namanya Muhammad Danish Haziq..

comei gilerrr.. putih melepak.. bibir nipis jer.. eiiiiiiiiii gerammmm

dan ini plak mama dia.. Pn sue.. dulu kami sama2 pegi check up kat klinik tu tau..

bila tengok dia dukung anak camni rasa macam.. arghhh tak sabarnye nak dukung anak sendiri :)

mudah-mudahan segalanya dipermudahkan...

amin

2 comments:

atty's said...

geram je tgk baby nie .bau baby kan..

tak lama lagi ila dpt pegang baby sendiri pulak

JIVEBUMZ said...

atty's,
mudah2an kak tak sabar rasanya...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site