Thursday, March 10, 2011

Bos belanja untuk hari yang terakhir

N3 nie sepatutnya keluar minggu lepas.. tapi aku nie kan bizi manjang tak sempat nak karang.. sempat kecikkan gambar jelah

Ok hari tu kan.. bersamaan dengan 28 Feb bos aku last day keja kat opis aku.. maklumlah orang tu dapat naik pangkat.. F44 yer kawan2.. suka la dia hihi

kami lagi suka! suka sebab en rubiq mau belanja makan kat chicken rice shop.. yihaaaaaaaa

yang pakai baju hitam tu bos aku en rubiq.. eh sekarang dah jadi bekas bos laa sob sob sob

tengok makanan yang diorder tu macam tak cukup jer.. sekali dah makan sume pakat termengah2... banyak jugak ropenye.. aku pon terpaksa surender tak larat nak ngabihkan suma..

nie bukan kali pertama bekas bos aku belanja tau.. kali yang keberapa tah.. dia nie murah hati cket.. tima kasih bos.. maafkan kami yer sebab tak sempat nak belanja bos.. lenkali kalo ada rezeki lebih kami belanja bos pulak yer.. heheh

petang tu plak kat opis aku ade buat majlis cket untuk bos aku nie.. majlis sempena hari terakhir beliau kat opis nie.. bersama dengan ketua jabatan..

time nie ler aku rasa saat paling2 sebak dalam hidup aku sepanjang aku berkhidmat kat sini dah dekat 4 tahun nie.. mana taknya tetiba aku plak kene bagi ucapan kepada bos sempena hari terakhir beliau.. memang aku tak bajet langsung nak kene bagi ucapan open macam tu..

permulaan ucapan aku ok jer.. masuk tengah2 dah mula sobsobsob.. tak bleh tahan maa... tersedu sedan aku.. aiya malu weh

mesti dorang sume kutuk2 aku time tu kan..

tapi series aku memang tak buat2.. aku memang sedih akan kehilangan bos yang aku kenal 4 tahun yang lalu.. bos yang sporting.. gila2.. tak lokek.. suka buat lawak dan macam2 lagi laa (dia mesti suka aku puji2 dia nih..heheh ai bos tengah baca belog saya ker?)

ntah apa2 aku cakap time tu aku pon tak tau.. berterabur semuanya.. yelah benda yang kita tak plan kan.. dah kena cakap tetiba aku belasah ajelah..hihi

tapi aku pasti bos aku pon touching bila dengar apa yang aku cakapkan tu..

nampak tak bos aku?? ala tu yang ada anak panah kat gambar tu..


pepon itu semua dah tinggal kenangan.. sekarang nie bos dah mula berkhidmat kat tempat baru.. semoga bos lebih tenang disana.. yelah kat sini kan macam2 hal yang berlaku.. sabar yer bos.. yang pastinya bos keluar jabatan nie sebab naik pangkat bukan kena pindah ok!

caiyok2 bos!

tak lama lagi kami dapat bos baru... harap2 sama lah macam bos lama kan.. hurmmm

1 comment:

attyfir said...

baiknya hati bos belanje makan..semoga murah lagi rezeki bos ye

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site