Wednesday, March 16, 2011

Tahniah NZa

Assalammualaikum wbt..

Tahniah kepada Princess N kerana telah selamat melahirkan NZa Jr baby boy seberat 3.45 kg pada 15 mac 2011 jam 6.15 pm di Hospital Annur..

Aku dapat tau pagi tadi bila si N nie sms.. weeeeeeeeeee teruja nak tengok pic baby dia! sampai2 opis jer terus bukak Fb.. wah banyak gak gambo yang sempat beliau upload.. dapatlah cuci mata tengok baby comel dorang nie..

hiii kemain semangat lagi baby dia yer.. 3.45 kg.. ok sangat la tu kan coz perut dia kan kecik jer macam perut aku.. hihi mula lah berangan bobo aku nanti berat ala2 gitu jugak :P

pic NZa jr amek kat belog dia :) comel kan???


N, plz kiss untuk baby tu! gerammmm ar

3 comments:

mEiZ SHA said...

comel cam mummy di alaa...
congrats N..:)

atty's said...

itulah ..geram je tgk nza junoir ni .

besh pegang bb montok nie.
kty dulu pun anak2 semuanya 3.6 ke atas..sbb masa preggy ..selera kus semangat..hhihiihihi..

aDieyZa said...

congrats N.. ada masa nanti boleh la jumpa baby N.. so cute!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site