Thursday, March 31, 2011

Seronoknya kalau....

Aku dapat tido sekarang jugak...
Tetiba badan nie rasa lemau semacam.. hidung plak berair jer semenjak malam tadi.. asyik terbersin jer.. hidung pun dah merah2.. mata pon merah plus berair.. konpemmm dah berjangkit dengan selsema en bob nih! adoyaiiiii nie tak shuke nie.. selsema.. tak sedap badan rasanya..

"Ya Allah kau berikanlah aku kekuatan menghadapi dugaan ini.. supaya aku dapat siapkan semua kerja-kerja aku sebelum aku bersalin.."

"Aku tak nak susahkan sesiapa.. terutama yang akan menanggung kerjaku ini.. mudah-mudahan aku dapat siapakan semuanya sebelum due..."

oh budak kat sebelah nie sedang tidoooo laa... bestnyaaaaa... eh adik, sedang praktikal kat sini pon berani tido yer! iks iks baik2 dik nanti akak letak markah rendah2 baru tau.. haha

oh yer petang nie aku ada antenatal check up yang ke 7 la bukan yang ke 6.. sedikit kesilapan teknikal dalam n3 yang lepaih :P

2 comments:

atty's said...

minggu ni pun kty asik tido je kt opis..bosan + takde mood+pms..bos lak mmg tade je..

aDieyZa said...

hope akk sihat2 selalu yer.. take care sis!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site