Monday, May 31, 2010

kad kawen selamat di pos

Minggu lepas kemain sebok lagi aku menyiapkan kad kawen untuk di poskan kepada kawan-kawan sekalian.. sangup balik lambat tu! semata-mata nak siapkan kad tu.. hoho semangat2 :)



sedo-sedo nak dekat waktu maghrib.. fuhhh gigih aku menyiapkannya...

inilah hasilnya.. baru 42 keping..

ada lagi yang tertinggal neh..

insyaallah minggu nie sampai coz aku pos minggu lepas kan.. amek masa 2,3 ari ler jugak..

ok sape2 nak kad cepat2 email saya sementara stok masih ada...hihi

11 comments:

ziha said...

wahh gigihnya akak..selamat berbahagia ye kak..semoga semuanya berjalan lancar nt...:))

ChiLaBaey's said...

Jibam, saya punya nak satu.... hehehehe.... :) ;)

mAr@ZiEy said...

Nak kad gak!!!!...

JIVEBUMZ said...

ziha,
kene la gigih ziha.. ok thanxs yunk :)

ChiLaBaey's,
saya dah pos untuk pak ngah minggu lepas tau!

mAr@ZiEy,
bagi alamat kat email akak taw!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..x saba nk dpt kad..

ChiLaBaey's said...

Iyer ker Jibam... terima kasih kerana menjemput.... :)

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
sabar N minggu depan sampey kot haha

ChiLaBaey's,
iyeeee series nie! kad dah selamat di pos! hihi

intan azmira said...

Salam......tahniah kak ila...lama kite tak sembang erk....windu rasa nyer....

JIVEBUMZ said...

intan azmira,
salam intan.. nie intan masa kat PSP dulu ker????

kalo betul laa.. akak pon rindu sama kamu!!

intan azmira said...

betoiii la tu kak ila....

JIVEBUMZ said...

intan azmira,
intan dok mana??? ada FB tak? meh la add akak nick name : ila kamilah

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site