Tuesday, June 1, 2010

Kenduri kawen

Sabtu lepas ikut kak ju ngan anak2 buah pegi kenduri kawen dekat area nak menghala ke banting nun.. kata kak ju tu umah orang jawa so lauk pauknye mesti sedap.. weeeee ai like it!!

cam dah lama tak makan nasik minyak.. huiii meleleh air liur teman nie haa nak pekena nasik minyak orang jawa!

sampai2 jer pengantin dah ada..

pengantin dan tetamu disajikan dengan persembahan silat oleh budak2 kecik.. comel la hai budak kecik tu bersilat.. hihi


weols tinjau2 daripada jauh jer.. perut dah lapar time nie haa

makan2 tak de amek gambar..

lastly gamba ngan sofea musyuk musyukk hihi



sofea dan mama ju


eh korang pegi tak kenduri N nanti?? haaa jom laa kita jumpa di sana eh.. insyaallah kalo tak de aral melintang sampai la aku nanti :)

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

dtg jgn x dtg...!!dtg jgn x dtg..!!!

hajarus said...

comelnyer baby sofeaaaa.... ;d

Nazz@Purple said...

musim kawin2 dah tiba..

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
insyaallah N akan akak usahakan...

hajarus,
haah comel kan die..hihi

Nazz@Purple,
musim cuti sekolah kan..haha

honeysour's blog said...

kak ila, nana datang...tapi nana g knduri kat presint 2 dulu...dalam kul 1 lebih2 nana sampai la umah N...

JIVEBUMZ said...

honeysour's blog,
ok kalo tak de aral akak pon nak pegi jugak.. papehal nanti kite roger2 ek :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site