Monday, May 24, 2010

Genap 3 tahun

Alhamdulillah hari ini tanggal 24 mei 2010 genap 3 tahun saya berkhidmat sebagai penjawat awam.. cepat sangat masa berlalu.. terasa macam baru jer saya berada di sini.. tup tap tup tap dah 3 tahun... 3 tahun beb!! satu jangkamasa yang sangat singkat ok

Perasaan saya selama 3 tahun berkhidmat... sangat heppi dan bahagia di sini..

semoga kebahagian ini sentiasa menjadi milik saya...
amin..

saya sayang JAKESS!

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..3 tawon da keje..beshnyerr...N br 6bln..da stress..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..3 tawon da keje..beshnyerr...N br 6bln..da stress..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..3 tawon da keje..beshnyerr...N br 6bln..da stress..

FIESYAH said...

same lah kite ila, syah pun dah msk 3 tahun tahun ni dlm gomen...x pelah rezeki ila nak kawen tu...

cikyah.blogspot said...

Alhamdulillah...dipanjangkan umo dan ditambahi rezeki

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
tak pe N jap jer masa berlalu.. nanti N pon da 3 tau gak

FIESYAH
alhamdulillah sama2 lak kite yer :)

cikyah.blogspot
mudah2an amin...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site