Tuesday, May 4, 2010

Saya minggu ini

Salam uols... apa khabar sume???
waraskah??? harapnye korang sume baik2 aje...

Sori lah uols.. 2, 3 menjak nie entry saya semakin kurang... sebab saya rasa terlalu malas untuk menaip.. saya rasa cam tak de stori yang nak dikongsikan dengan uols.. saya rasa stori saya sume cam bosannnn!

Adakah uols juga begitu? oh no jangan ikut perangai saya yang cepat bosan nie yer korangg... :P

Hari nie saya pakai baju baru..eheh baju baru ciap minggu lepaih.. kak ct yang jahitkan.. akceli dah lama mengidam nak pakai kurung cotton tu..


kain nie beli bulan lepas kat jalan tar mase jalan2 kat pasar malam jalan TAR tu.. ala kain murah2 jer uols.. kain rm 30 upah jahit rm 30.. same jer hege kalo korang beli yang dah siap.. tapi tangan saya nie panjang so tak seswai beli baju siap.. terpaksa ler buat ikut badan sendiri.. kalo tak.. hurm ade la yang tegur kain singkat laa.. baju senteng laa.. apo2 laa



selesa la uols ai pakai baju kain cotton nie.. sejuk jer rasa.. (dah keje dalam ekon mestila sejuk :P) haha



rasa nak tambah lagi sepasang dua tiga pasang...hiks



"syg bila kita nak g jalan tar lagi nie??"

tetiba jer kan...lalala

9 comments:

pRincESs_N said...

sweet r corak die..mcm english cotton..

Unknown said...

princess N,
ehem2 aah ala2 english style gitu

said...

sweet nyer kaler baju akak.....

Unknown said...

yanie,
nak tau baju nie sebijik cam baju dak opis akak ler pulak haha

therosputih said...

alamak...tersama ngan org lain lak ek...hehehe...nanti pakat ngan dia pakai sama2, pastu wat persembahan...=)

tp mmg cantikla baju akak ni...suke2...

ILA HonEyBuNNy said...

comei la baju kaler sis...pink gtu..ya2...lma dah xg jalan Tar...suka g borong shawls kt sna...hiihi

Unknown said...

ainrahimi,
seb baik tersama dengan budak opis akak bukan dak opis sebelah hahaha

honeybunny,
oyeke akak dah lama tak pakai shawl muke dah bam bam laa tak berani :P

Chilabaey's Spot 2 said...

Cantik colour baju tu Jibam... Sesuai untuk awak... Tapi memang trend sekarang baju pakai kain cotton macam nilah.... :)

Unknown said...

chilabaey's,
haah kite yg terlambattt ikut trend hihihi

tengkiew

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site