Monday, May 31, 2010

Saya sudah pindah!

Hai uols... arinie saya sangat bz ok! sana sini kol.. ym tak putus2.. tipon opis lagik fuyooo

saje nak bagitau uols saya sangat bizi ok!

ok dah2 nie ha nak bagitu uols yang saya dah pindah!!! wooo kecoh kat belog tu.. ekekeke

semalam seharian mengangkat barang2 dengan en bob.. start jam 11 pagi dah ke rumah yang bakal di sewa tengok2 penyewa yang ada kat umah tu belom pindahkan barang2 dia lagik.. uwaaaa rasa bengang pon ade.. yela katanya nak pindah barang2 sume hari sabtu so ahad tu saya datang jumpa owner rumah then terus masuk jer...

sekali dia blom angkat barang da... sabau jela...

jam 1 petang baru bleh masuk umah tu.. huhu dan seterusnya aktiviti mengangkat dan mengangkut barang2 daripada umah sewa lama iaitu daripada tingkat 5 tak de lif ok! ke rumah sewa baru yakni tingkat 10... seb baik ada lif! waaaa lega beb!

tak ler penat sangat bleh angkut barang2 sume pakai troli opis.. opss ai pinjam troli opis yer


bilik saya..kat umah sewa lama before pindah barang2 sume... sedih gak tinggalkan bilik yang selama lebih kurang 3 tahun aku menumpang teduh di sini.. huhu


bilik baru... amek ko semua barang haku longgok2 jer dulu.. tak koser nak kemas lagi.. penat!


aktiviti pindah barang sume masuk umah sewa baru selesai jam 7 petang.. pas maghrib baru dapat makan nasik.. huuuu dah macam pose lak.. menahan diri daripada makan sebab motif utama nak angkat barang2 dulu punye pasal.. tak siap tak boleh makan! hihi gigihhh


gigih suh en bob pasangkan penyidai tu.. baru beli rm 40 hengget after bodek2 ngan abg laa kat kedai perabot tu.. dia nak jual rm 48 tapi aku mintak kurang jugak tak kira..waaa jahat owh :P


umah saya masih belom kemas sepenuhnya lagi.. malam tadi kui 11 malam baru selesai kemas sket2.. mop2 apa yang patut dulu.. balik kang baru nak mula operasi..

thanxs to en bob coz sudi tolong saya daripada mula sehingga selesai operasi pindah.. malam tadi dah tido kat umah baru.. tapi tak berapa nak lelap.. jam 5.40 pagi dah bangun.. solat subuh tengok tv 3.. motivasi pagi.. fuyoooo hebat owh tak pernah2 aku bangun seawal itu..

almaklum sajalah first night di rumah baru.. tido pon ala-ala tido ayam jer laa.. erm nanti dah siap kemas sume kite citer2 lagi yer..

eh ade sape2 nak tolong datang kemas ker? amat dialu-alukan hihi

5 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

Yeeee... dah masuk rumah baru.... lepas ni masuk orang baru pulak.... :)

Unknown said...

ChiLaBaey's
haaa itu la pasal tak sabau tgu org baru masuk neh... gatai! lariksssss

attyfir said...

selamat pindah umah baru ila..

Unknown said...

atty's
thanxs kak ty :)

Unknown said...

:: p R i n c E s S _ N ::
hikhik lagi BEST kalo dok berdua nanti ekekeke

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site