Saturday, May 22, 2010

Plan nak tengok-tengok jer dulu

Jumaat.. waktu rehat yang panjang untuk pekerja gomen.. aku dan za kuar kejap.. plan kami nak kuar merayap kat PKNS jer.. tup tup merayap ke bangunan sebelah iaitu SACC MALL..

Cadangnya nak window soping jer.. yelah hujung2 bulan nie kan.. paham-paham ler nan ado ongkos nak berbelanja sakan..

Masa kat sacc mall tu kitorang masuk kedai Inani Craft.. satu-satunya kedai cenderamata yang ada kat situ.. aku pernah masuk kedai nie sekali dulu just nak tengok2 apa yang menarik kat dalam tu.. so tengah hari semalam pun sama jugak saje2 masuk nak tengok2.. tak da niat pun nak membeli.. tapi bila dah berdua nie macam2 pulak yang aku berkenan.. huhu



aku sedang memilih satu persatu...

"apa nak bagi kat korang nih sebagai DOORGIFT nanti???"

fening oh pk... nak pegi nilai pon tak tau bila... agak2 ape yang best ada kat nilai tu? dulu dah pernah pegi sekali.. tengok2 jer.. tak da benda yang aku berkenan melainkan beg2 nak masukkan doorgift jer hihi

itu tak pe en bob kata nak pegi ngan mak dia nanti.. so beli kat sana lah kot.. ai follow :P

pk punya pk... pilih punya pilih.. kira punya berkira... :P


akhirnya aku berkenan dengan 2 barang kat sini... 1 untuk orang sebelah.. dan 1 untuk family dan kawan2 rapat.. harga boleh tahan murah.. siap wraping lagi tu.. tak payah aku susah2 nak hias nanti... hihi senang keja aku :P


eh bukan yang kami pegang tu yer.. tu saje jer tu suh adik kat kedai tu amek gambar.. ai kan blogger tegar.. nak jugak ada gambar kenangan kat situ.. lalalala



finally... dapat gak yang menjadi pilihan hati.. ok lah tu daripada tak da langsung.. maklum ler aku nie tak berapa nak kreatif wat gift sendiri.. bayar deposit pastu bagitau dorang nak amek barang-barang tu suma awal bulan depan.. nak amek sekarang jenuh plak aku nak angkut naik umah tingkat 5 nie.. dah ler tak da lift! huhu tak larat... maka tunggulah aku pindah umah baru nanti baru ler senang nak angkut suma.. coz umah tu ada lift..

selesai bab doorgift... hoyeiiii!!!

fuhhh lega :)

5 comments:

atie said...

Kaktie termasuk tak dalam senarai penerima doorgift tu ila.......heheh

pRincESs_N said...

menggilerr ok mcarik doorgifts nih..adoiyai...

Unknown said...

atie,
kalo akak datang majlis saya nanti insyaallah saya bagi.. hehe

princess N,
haah memang pon! huhuhuh akhirnyaaa lega beb

said...

doorgift utk yanie...nak yg besaQ2 yer kak

hehhehe

Unknown said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿
bulehhh yanie datang ler umah nanti :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site