Friday, May 7, 2010

soping @ klang


Arinie orang2 gomen rehat lamaaaaa... tadi pegi klang dengan kak rose n the gang beli barang2 untuk gubah hantaran dengan barang2 nak buat bunga telur yang tak cukup tu.. dah beli aritu tapi ada yang tak cukup lagi so nak kena tambah2..

kedai yang sama kitorang pegi bulan lepas.. dah kenal dengan tokei tu boleh ler mintak kurang hege..




seronok membeli dengan kak rose nie sebab dia pandai kurang.. hege mahal bleh jadi murah kalo dengan dia...

tadi dapat ler kurang banyak ringgit jugak ler..alhamdulillah

tokei kedai very the sporting! cakap melayu fasih.. suka melatah.. kelako la amoi nie.. jap2 melatah.. pastu cakap yang bukan2 plak tu.. haaaa sensored tak bleh tulih kat sini woo

amek2 gambar kat kedai tu.. eh nie bukan kedai amoi tu tapi kedai sebelah..



ada barang yang tak de jual kat kedai tadi kitorang kene cari kat kedai lain.. kat klang nie banyak sangat kedai2 hantaran nie suma.. so tak susah nak cari.. dekat2 jer kedai2 tu.. sebelah menyebelah..

dah settle beli barang hantaran sume aku ngan za merayap kat kedai2 baju kat situ.. mau cari cardigand (aiyaa betui ka ejaan nie??) kak rose n the gang pegi order makan dulu..

weols berdua jumpa sama ini cardigand... yuhuuuuu cantekkk dah lama mencari akhirnya ketemu di bintang lagend klang.. cam kat sini tak de jual.. apo daa

duit acik dah banyak abes.. tak mau soping lagi.. huhu abes duit haku! esok mau balik kg lagi.. terus masuk pizza hut dorang dah tunggu kat sana..

makan tengah hari kat situ jer terus senang.. penat gak berjalan2 kat situ tu yang makan sampai tak pandai kiri kanan g dah.. laporrr

esok pagi saya mau balik kampung ler uols.. nak settlekan urusan sebelah perak.. saya balik sorang2 jer.. doakan saya selamat pegi balik yer..

selamat bercuti!!

see uols again :)
mmuuaahh

5 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kat klang bnyk choice eh kak?

JIVEBUMZ said...

yanie,
aah banyak gak situ bleh tawar2 best

ChiLaBaey's said...

Adoiiii... tak lama lagi ni.... cepat2 pi soping Jibam..... :)

kojah said...

camnne kak?dh rasa dug dag??hihi

JIVEBUMZ said...

chilabaey's,
haah nak cpat2 la nie tunggguuuu

kojah,
hurm dug dag riso susah ati sume ade wooo

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site